| | | |

عکس العمل ایوان گازیدیس مدیرعامل میلان نسبت به قوانین جدید بازی جوانمردانه مالی

فوتبال724- ایوان گازیدیس، مدیرعامل آث میلان، در واکنش به اعلام یوفا درباره مقررات جدید پایداری مالی، گفت:

قوانین جدید بیانگر تحول قابل توجهی از ساختار قبلی بازی جوانمردانه مالی است. واضح است که ایجاد یک مدل پایدار مالی برای فوتبال اروپا همچنان یک هدف بسیار مهم است و ما امیدواریم که پس از دوره گذار از سیستم قبلی، سیستم جدید قوانین به شدت اجرا خواهند شد تا اطمینان حاصل شود که آنها می توانند ما را به سمت این جاه طلبی سوق دهند.

گازیدیس افزود:

به عنوان یک باشگاه، استراتژی ما در هسته خود پایداری مالی دارد و در حال حاضر اقداماتی را انجام می دهیم تا اطمینان حاصل شود که مطابق با قوانین جدید خواهیم بود. ما به طور فعال با بدنه کنترل مالی باشگاه یوفا در مورد عملکرد مالی باشگاه در سال های اخیر درگیر بحث هستیم. با توجه به پیشرفت قابل توجهی که در چرخش مالی و ورزشی خود به لطف حمایت مالکیت و کار سخت تیم مدیریتی خود داشته ایم، به نتیجه موفقیت آمیز این بحث ها اطمینان داریم.

مدیر سابق آرسنال گفت:

همه ما می دانیم که فشارها در اکوسیستم فوتبال اروپا در حال افزایش است که به دلیل پیامدهای مالی این همه گیری تشدید شده است. علیرغم این چالش ها، ما یک فرصت عالی برای ایجاد تغییرات مثبت پیش روی خود داریم. شکست سوپرلیگ نشان داد که تنها راه موفقیت در این امر ایجاد فضای باز و سازنده مبتنی بر شفافیت، گفتگو و اعتماد است. ما بحث‌های مثبت و گسترده‌ای با یوفا درباره توسعه آینده این بازی داشته‌ایم و مشتاقانه منتظر ادامه روابط قوی خود با رهبری آن در آینده هستیم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید