| |

فاجعه در سری آ; برخی باشگاه ها اقدام به تمرینات مخفیانه کرده اند!

احتمال دارد کادر درمانی باشگاه ها و بازیکنان در ایتالیا در صورت شروع تمرینات به کرونا مبتلا بشوند.

طبق گزارش ها، درگیری هایی میان رئیس سازمان سری آ و مدیرعامل لاتزیو و مدیر عامل یوونتوس در مورد مدت زمان تعطیلی تمرینات تیم ها به وجود آمده است.

امروز بیانیه مشترکی توسط ستاد ارشد پزشکی سری آ منتشر شد و به آن ها هشدار داده شد که در صورت لزوم، آماده عکس العمل همه جانبه هستند.

“با توجه به پیشرفت عمومی کرونا ویروس در جهان، نگرانی شدیدی برای شیوع این ویروس نیز بین بازیکنان و کارکنان و کادر پزشکی سری آ به وجود آمده است. بنابراین به اتفاق آرا، پزشکان توصیه می کنند که تا بهبود این وضعیت اضظراری تمرینات را از سر نگیرید”

پیش از این، جواب آزمایش 9 بازیکن سری آ که عضو تیمهای یوونتوس، سمپدوریا و فیورنتینا بوده اند وبعضی از اعضای کادر باشگاه ها مثبت اعلام شده بود.

دکتر ایو پولسینی، پزشک لاتزیو به رادیو رادیو گفت:

“آن ها تصمیم گرفته اند که تا 21 مارس همه فعالیت ها را متوقف کنند و ما نیز تهدید کرده ایم که اگر تمرین ها از سر گرفته شود استعفا خواهیم داد”

انجمن بازیکنان ایتالیایی نیز پس از فشار های زیاد برای برگزاری تمرینات در هفته آینده پیامی را منتشر کرده است.

” باوجود اشاره های مدیر سری آ و اقدامات فوری برای مهار این بیماری و ویروس، ما نسبت به اقدام بعضی از باشگاه ها و بی اعتنایی آن ها نسبت به توصیه های ایمنی ناراحت شده ایم. بعضی باشگاه ها شروع به ایجاد تمرینات کوچک و گروهی کرده اند. و بدتر از آن که فقط روزانه حرارت بدنمان را اندازه گیری می کنند”

آن ها افزودند:

“باشگاه های ایتالیایی صرفا به اندازه گیری درجه حرارت بدن بازیکنان بسنده کرده و آن ها را مجبور به ترک خانه می کنند. در صورتی که بیرون آمدن و تعامل با مردم می تواند باعث شیوع این بیماری شود. در صورتی که می توانند از طریق تلفن با بازیکنان در ارتباط باشند، این شرم آور و غیر مسئولانه است”

“اگر باشگاه ها با بازیکنان تماس میگیرند باید توضیح دهند که چه برنامه هایی برای سلامتی بازیکنان دارند. آن ها انتظار دارند تا اوسط آپریل همه چیز عادی بشود، شاید آن ها در مریخ زندگی می کنند و ما نمی دانیم!”

“آن ها قصد دارند به بازیکنانی که درخواست آن ها را رد کرده و بیرون نمی آیند حقوقی ندهند و این اوج سقوط احساسات انسانی است”

“به طور کلی در ایتالیا، برخی باشگاه ها وجود دارند که در زمین زندگی نمی کننند و به طور کلی عزت خود را از دست داده اند”

فوتبال سری آ تا تاریخ 3 آپریل تعلیق شده است اما این تاریخ امکان دارد ادامه پیدا کند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید