لمپارد سویا
|

فرانک لمپارد انتظار هیچ لطفی از رومن آبراموویچ ندارد.او می‌گوید لمپارد و هاورتز حداقل یک سال زمان نیاز دارند

به گزارش فوتبال۷۲۴ فرانک لمپارد معتقد است که در صورت ضعیف ماندن نتایج ، وضعیت افسانه ای او در چلسی او را نجات نخواهد داد. سرمربی چلسی پس از نتایج ضعیف تحت فشار است و معتقد نیست که رابطه او با رومان آبراموویچ تضمین کننده برخورد خاصی است.

اگرچه لمپارد به عنوان یکی از بزرگترین بازیکنان چلسی شناخته می شود ، هافبک سابق نمی خواهد به گذشته خود اتکا کند. آینده این مربی 42 ساله پس از شکست خانگی یکشنبه گذشته مقابل منچسترسیتی مورد تردید است و وی می پذیرد که اگر مالک باشگاه تصمیم به ایجاد تغییر کند ، احساسات مانع نخواهد بود.

لمپارد گفت🔻

“تمام آنچه که می خواهم تمرکز کنم در دستم است.” “من نمی توانم برخی چیزها را کنترل کنم و مطمئناً نمی خواهم به گذشته در اینجا اتکا کنم. چیزی که من الان می بینم موقعیتی است که یک ماه پیش همه چیز متفاوت بود و حالا یک ماه بعد همه منفی به نظر می رسند. من باید کسی باشم که مثبت به نظر می رسد. چیزهایی که نمی توانم کنترل کنم و اتلاف وقت است.
“من از حمایت مجدد این باشگاه برای مدیریت آنها احساس كردم. من به عنوان بازیکن در اینجا حضور داشتم ، به مدت 13 سال حمایت بزرگی داشتم و باشگاه را ترک کردم زیرا آنها می خواستند به کار خود ادامه دهند. من می فهمم فوتبال چیست. من خواسته ها و انتظارات را درک می کنم ، بنابراین فکر نمی کنم چیزی را که من را استثنا کند بدست آورده ام.‌‌

او در ادامه گفت 🔻

من می فهمم که وقتی جوان هستید و سال سختی داشته باشید ، امسال بازیکنان جدیدی دارید که انتظار می رود در لیگ برتر صعود کنند ، به چالش کشیدن بقیه از دست من خارج است. ”

لمپارد احساس می کند چلسی ، که یکشنبه در دور سوم جام حذفی میزبان مورکربی است ، با وجود چهار شکست در شش بازی گذشته خود ، در مرحله بازسازی است. او نگاهی به مسابقات اولیه خود در چلسی انداخت و اظهار داشت که خریدهای گران قیمت مانند تیمو ورنر و کای هاورتز برای حل و فصل به زمان نیاز دارند.

وی گفت🔻

کاری که من سال گذشته برای رسیدن به رتبه چهارم انجام دادم یک کار مثبت مثبت بود. بعد از آن لازم است دوباره کار‌کنیم. من هرگز احساس نکردم که این یک خط مستقیم است.
در سال اول من احتمالاً هافبک متوسطی در ​​لیگ برتر بودم. سال دو ، کمی بهتر. سال سه ، کمی بهتر از آن. از سال چهار به بعد ، سطح من بالا رفت. وقتی به بازیکنان جدید نگاه می کنم ، اینگونه می بینم. اما من نمی توانم آنچه را که کسی در مورد آن فکر می کند امتحان کنم و حکم کنم. این فراتر از من است. “

نوشته‌های مشابه