لمپارد سویا
| | | | | | | |

فرانک لمپارد سرمربی چلسی پیش از بازی با سویا : ما درس های زیادی از بازی با بایرن گرفته ایم

فوتبال724– سویا اولین حریف آبی ها در لیگ قهرمانان خواهد بود. فرانک لمپارد سرمربی چلسی پیش از بازی در کنفرانس خبری شرکت کرد.

سرمربی چلسی پیش از آغاز رقابت های لیگ قهرمانان اروپا برابر سویا گفت:

این یک بستر عالی برای یادگیری است زیرا شما در برابر بهترین ها بازی می کنید، ما در برابر بایرن مونیخ با بهترین ها بازی کردیم که سطح کیفیت بازی ها را به شما نشان می دهد.

ما سال گذشته تیم جوانی بودیم، كه برای پیشرفت بسیار تلاش می كردیم و بازی بایرن برای بازیکنان جوان در تیم نشانگر خوبی برای تحقق بخشیدن به سطوح لازم بود. من به خاطر می آورم كه خودم به عنوان یك بازیکن جوان بودم.

ورود به مرحله گروهی برای ما نیز دشوار بود، زیرا در اولین بازی [مقابل والنسیا] شکست خوردیم – بنابراین ما مجبور شدیم نظم و انضباط زیادی را به نمایش بگذاریم تا مسابقات سخت را در آژاکس و لیل پشت سر بگذاریم. بنابراین امیدوارم که درس های زیادی از آن دوره گرفته باشیم.

من بازی اول [مقابل بایرن] را به خوبی به خاطر دارم، ما در نیمه اول به خصوص خوب بازی نکردیم اما موقعیت هایی برای گلزنی داشتیم. سپس در نیمه دوم آنها خیلی سریع گل زدند و تساوی را برای ما دشوار کردند.

ما بازی های لیگ قهرمانان اروپا خود را از فردا آغاز می کنیم!

چلسی فرانک لمپارد از 9 بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا مقابل حریفان اسپانیایی تنها یک پیروزی کسب کرده است، در حالی که سویا در هر سه بازی اخیر اروپایی مقابل تیم های انگلیسی به پیروزی رسیده است – دو بازی مقابل منچستریونایتد و یک پیروزی دیگر برابر ولوز.

لمپارد تذکر پیشین خود را تصدیق کرد و افزود:

من قبلاً در مورد تمرکز و نظم صحبت کردم و این به دلیل سطح لیگ قهرمانان در اینجا حتی بیش از سایر مسابقات با اهمیت تر می شود. این چیزی است که من همیشه به بازیکنانی که به رمین می روند گوش زد می کنم.

تیمو ورنر مهاجم آبی ها گل های اول لیگ خود را برای چلسی با دو گل در تساوی با ساوتهمپتون به ثمر رساند و از زمان حضور در لایپزیگ فرم لیگ قهرمانان اروپا را دارد. او از 11 بازی گذشته خود در این رقابت ها به طور مستقیم در 9 گل نقش داشته است، هفت بار موفق به زدن گل و دو پاس گل شده است.

لمپارد ، که پس از بابی رابسون دومین مربی انگلیسی در دو دوره لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود، در حاشیه کنفرانس بازی با سویا همچنین اذعان کرد که بیلی گیلمور هافبک تیم به بازگشت به تیم اصلی نزدیک شده است. این نوجوان به دلیل آسیب دیدگی شدید از ناحیه زانو از ژوئیه بازی نکرده است.

لمپارد گفت:

بیلی واقعاً خوب کار می کند. سه هفته یا بیشتر باز خواهد گشت، بعد از دور بعدی مسابقات ملی زمانی خوبی است. او در حال کار با فیزیوتراپ است اما امیدوارم به زودی در تمرینات گروهی شرکت کند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید