|

فروش چلسی در ابهام : احتمال حذف از لیگ قهرمانان و لیگ برتر برای چلسی در فصل آینده

به گزارش فوتبال۷۲۴ انتقال مالکیت چلسی به تاد بوهلی در میان نگرانی ها در مورد تضمین های ارائه شده توسط رومن آبراموویچ در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

مقامات دولتی در مورد اینکه آیا مجوز ویژه مورد نیاز برای تایید فروش قبل از مهلت پایان ماه صادر می شود یا خیر تردید دارند. پس از تکمیل فروش چلسی، دولتیها هنوز در مورد مقصد وجوه تضمینی دریافت نکرده اند.

اطلاعات داخلی دولت بریتانیا در مورد فروش چلسی:🔻

“دو نکته مهم باقی مانده است: دقیقاً درآمد حاصل از فروش در کجا نگهداری می شود، و اینکه دولت چه ضمانت های قانونی در مورد این پول ها به اهداف خیر خواهد داد.”
“اساساً، علیرغم اینکه آبراموویچ متعهد شده است که تمام درآمدها به اهداف خیر در ملأ عام برسد، به نظر می رسد مایل به دادن همان تعهدات در قالبی قانونی نیست
“که می‌توانست بیانیه‌های عمومی حدود یک هفته پیش او را تأیید کند که در این معامله نه او و نه شرکت‌های وابسته‌اش اساساً نمی‌توانستند ادعای بدهی پرداخت نشده بین فوردستام و کامبرلی را داشته باشند.
معامله‌ای که اجازه می‌دهد پول نقد در طول توافق منحرف شود، نقض تحریم‌ها است و به‌عنوان خط قرمز برای دولت تلقی می‌شود. در پایان ماه جاری و آغاز ژوئن ضرب‌الاجل‌هایی وجود دارد که باعث می شود یا باشگاه از رقابت های اروپایی حذف شود یا به طور کامل از لیگ برتر. اما بخش خوبی از فروش باید این هفته یا آینده انجام شود.”

منابع نزدیک به رومن آبراموویچ روایت دولت از وقایع را رد می کنند.

بروس باک و مارینا به نمایندگی از آبراموویچ فعالیت می‌کنند و عدم همکاری باک با دولت می‌تواند برای آینده او در زمان تاد بوهلی مشکل ساز باشد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید