کاکا فلیکس
| | | | | |

فلیکس به کاکا : شما در یک سال کل افتخارات دوران حرفه ای دیگران را کسب کردید

فوتبال724- ژائو فلیکس ستاره اتلتیکو مادرید طی صحبت با کاکا تأیید کرده است که تا رسیدن قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و برنده شدن توپ طلا، دست از تلاش بر نخواهد داشت.

او قبل از توقف بازیها به خاطر کرونا ویروس، 28 بازی در همه مسابقات انجام داد و شش بار هم گلزنی کرد.

استعداد فلیکس در دریبل باعث مقایسه او با کاکا شده است. او گفت که دوست دارد هم در سطح تیمی و هم از نظر فردی به سطح کاکا برسد.

او در جریان گفتگویی در اینستاگرام با کاکا، بازیکن سابق میلان و رئال مادرید گفت:

رویای ورزشی من چیست؟ برنده شدن در لیگ قهرمانان و توپ طلا

کاکا در سال 2007 پس از قهرمانی میلان در اروپا، به توپ طلا دست یافت. فلیکس می‌گوید که کاکا یکی از الگوهای او است.

این جوان به بازیکن بازنشسته توضیح داد:

شما در یک سال هرآنچه را که دیگران در طول کل حرفه خود بدست می آورند، کسب کردید. من پوستر شما را در اتاق خود داشتم و هرگز انتظار نداشتم که در اینجا با شما صحبت کنم.

فقط یک کاکا و یک ژائو وجود خواهند داشت.

کاکا پیشرفتی که اتلتیکو در دوران مربیگری دیگو سیمئونه بدست آورده را ستایش کرد، ضمن اینکه به فلیکس نیز توصیه‌هایی درباره موفقیت در لالیگا کرد.

رقابت بین رئال مادرید و اتلتیکو بسیار بزرگ است. وقتی من در مادرید بودم، اتلتیکو مدت ها عنوان قهرمانی را کسب نکرده بود، آنها با ورود سیمئونه تحول بزرگی را انجام دادند، اما این رقابت همیشه بزرگ بوده است.

وی ادامه داد:

مهمترین چیز [در لالیگا] این است که درک کنید که چطور بازی کنید و بازی چگونه است. اختلافات زیادی وجود دارد. در بعضی جاها تاکتیک ها مهم تر هستند، در برخی دیگر تکنیک، شما باید باشگاه را بفهمید، بفهمید اتلتیکو چیست. اتلتکیو در صحنه جهانی نماینده اسپانیا دیده می‌شود.

ما از نظر جسمی شبیه به هم هستیم و فکر می کنم شما نیز خیلی حمله می کنید، من هم همینطور بودم. فکر می کنم از نظر فنی از من بیشتر استعدادی دارید، من بیشتر حمله مستقیم می کردم. درکل دوست ندارم مقایسه کنم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید