| | | | | |

فندایک به یوونتوس و سانچو به بایرن‌مونیخ و کولیبالی به یونایتد می روند

شایعات روز، از علاقه یوونتوس به ویرجیل فندایک تا پروژه بایرن مونیخ برای چند بازیکن گران قیمت خبر می دهند.

به گزارش فوتبال۷۲۴، یوونتوس قهرمان سری آ در حال آماده سازی پیشنهادی برای مدافع لیورپول ویرجیل فندایک است.

لیورپول تحت هدایت کلوپ برای قهرمانی در لیگ‌برتر تلاش می‌کند و فاصله مطلوبی با رقبای خود دارد. ویرجیل فندایک مدافع میانی لیورپول، به هدف اصلی غول های ایتالیا تبدیل شده است. مائوریزیو ساری، فندایک مدافع قرمزها را به عنوان بازیکنی معرفی کرده که در رسیدن به رویای لیگ قهرمانان به آنها کمک می‌کند. گفته می شود که بیانکونری ها پیشنهاد 178.5 میلیون یورویی (150 میلیون پوند) را آماده می کنند که می تواند لیورپول را وادار کند که به این پیشنهاد فکر کند. لیورپول این بازیکن 28 ساله را در ژانویه 2018 با قیمت 75 میلیون پوند خریداری کرد. فندایک در صورت قهرمانی در این دوره از لیگ برتر، ممکن است به این جابجایی فکر کند. مبلغ پیشنهادی رکورد هری مگوایر که از لستر سیتی به منچستریونایتد آمد را می‌شکند و دوباره فندایک را به عنوان گران ترین مدافع جهان  مطرح میکند.

پس از مگوایر، به نظر می رسد شیاطین سرخ برای مدافع گران قیمت دیگری برنامه‌ریزی می کنند. روزنامه دیلی استار اعلام کرده است که این باشگاه تلاش خواهد کرد تا در فصل آینده کولیبالی را جذب کند. اختمالا منچستریونایتد برای این انتقال حدود 90 میلیون پوند باید هزینه کند، چون ناپولی به پیشنهادات پایینتر از این رقم توجهی نمی‌کند.

میرور می گوید، آرسنال پیشنهاد بزرگی را برای مسوت اوزیل از یک باشگاه  قطری رد کرد. از قرار معلوم، اوزیل 31 ساله “مایل به گوش دادن به  پیشنهاد” بوده، اما تماس‌های رسمی خیلی دیر انجام شد و توپچی ها برای استخدام فرد جایگزین زمان کافی نداشتند.

غول لالیگا رئال مادرید، امین گوییری مهاجم نوجوان را در نظر گرفته و قبل از تصمیم گیری در باره نوع ارائه پیشنهاد رسمی در ژانویه، با لیون تماس گرفته است.

رقیب آنها بارسلونا هم درخواست مذاکره با لیلیان از چلسی را داشتند، اما در‌حال حاضر می بینند که چلسی تمایلی به تمدید قرارداد این بازیکن ندارد و آنها در انتهای فصل می‌توانند به صورت آزاد او را جذب کنند.

گوری تنها جوان لیون نیست که نظرها را به خودجلب کرده است.  میلان، در حال برنامه ریزی برای فصل آینده است، و پیرو کالولو،  مدافع راست  لیگ 1 را زیر نظر دارد.

لیورپول هنوز برای اقدام درباره بوکایو‌ساکا به اجماعی درون باشگاه نرسیده است. اما به نظر می‌رسد به صورت کلی تمایل به خربد این بازیکن جوان را دارند.
عدم حضور احتمالی آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا این جوان ۱۸ساله را برای تمدید قرارداد دودل کرده است. لیورپول همچنین به ورنر و سانچو در‌ بونس لیگا نگاه مثبتی دارد.

بایرن‌مونیخ همچنان برای خرید چند بازیکن گران‌قیمت مردد است. از سانه، هاورتز، ورنر، اوپامکانو به عنوان گزینه های فصل بعد نام برده می‌شود. تیمو ورنر به سمت لیورپول گرایش پیداکرده است، ولی همچنان هیچ پیشنهادی از طرف سران بایرن‌مونیخ برای او به لایپزیگ ارسال نشده است. به تازگی از سانچو وینگر خوش‌آتیه دورتموند نیز به عنوان گزینه ها نام برده می‌شود. با این حساب، غولهای باواریا فصل شلوغی در‌نقل و انتقالات پیش رو دارند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید