شروع لالیگا
| | | | | | |

فوری: تاریخ شروع لالیگا و برنامه بازی ها لو رفت

فوتبال724- تاریخ شروع لالیگا توسط مربی تیم لگانس، خاویر آگیره فاش شد. سرمربی مکزیکی ادعا می کند که این اطلاعات را از طریق افرادی معتبر و رسمی بدست آورده است. البته هنوز هیچ اطلاعیه ای رسما اعلام نشده است.

خاویر آگیره، سرمربی لگانس، فاش کرده است که برنامه های لالیگا برای از سرگیری فصل در 20 ژوئن و پایان آن در 26 ژوئیه است.

در حالی که هیچ بیانیه رسمی از سوی لیگ اعلام نشده است، سرمربی مکزیکی ادعا کرد که اطلاعات از طریق مقامات لالیگا به او رسیده است.

مسئولان فوتبال اسپانیا در تلاش هستند تا با کمک دولت به توافقی منطقی برای از سر گیری مسابقات و کامل کردن لیگ دست پیدا کنند.

ما از قبل تاریخ شروع لیگ را می‌دانیم.

وی گفت:

در تاریخ 20 ژوئن، لالیگا شروع خواهد شد و در 5 هفته نیز به طور رسمی در 26 ژوئیه به پایان می رسد.

وی گفت:

این مسابقات در روزهای شنبه/یکشنبه/چهارشنبه/پنجشنبه است و در بیشتر از 11 تاریخ بازی‌ها انجام می شود.

از لالیگا به صورت رسمی این خبر به من رسیده است. من از این موضوع بسیار خوشحالم. البته ما از قبل برنامه ریزی لازم را انجام داده‌ایم. ما از فردا شروع می کنیم و خوشبختانه تست‌های لازم را گذرانده ایم.

باشگاه های اسپانیا این هفته برای انجام آزمایش های پزشکی در حال بازگشت به کمپ‌های تمرینی خود هستند، تا بازیکنان بعد از تست‌ اجازه بازگشت به تمرین را داشته باشند.

بازیکنان ابتدا به منظور بازیابی بدنی به تمرینات فردی می پردازند. تاریخ تمرینات تیمی در زمین منوت بر انجام دقیق تست‌ها برای کل تیم و اعضای باشگاه‌ها میباشد.

فدراسیون فوتبال اسپانیا (RFEF) قبلاً برنامه هایی را برای دریافت مجوز از فیفا به منظور اجازه 5 تعویض برای هر تیم در هر بازی برای کمک به کمتر شدن فشار فیزیکی به بازیکنان تأیید کرده است.

آگیره از این تصمیم استقبال کرده است. البته این موضوع هم اکنون در انتظار تصویب هیئت مستقل فوتبال (IFAB) که قوانین بازی را مشخص می کند است.

فدراسیون به تازگی پنج تعویض در هر بازی را پیشنهاد داده است.

آگیره گفت:

به نظر من معقول ترین انتخاب است. شما چگونه می توانید 90 دقیقه از بازیکنان بازی مطلوب بخواهید درحالی که۸۰ روز پا به زمین چمن نگذاشته اند و صرفا در خانه تمریناتی داشته اند.

ما مجبوریم برای جلوگیری از صدمات ناشی از قرنطینه به مرور آنها را به فرم مطلوب بازگردانیم.

فدراسیون فوتبال اسپانیا برنامه‌های خود را برای شروع بازیها و شرایط برگذاری لالیگا به مراحل انتهایی رسانده است، ولی هنوز‌چیزی رسما اعلام نشده است.

دیگر کشورها مانند لیگ 1 در فرانسه و اردیویسه در هلند این فصل را لغو و تمام شده اعلام کرده اند. بوندس لیگا و سوپر لیگ ترکیه هر دو برنامه های خود را برای بازگشت را بصورت رسمی اعلام کرده و شرایط و قوانین برگذاری را مشخص کرده‌اند.

بوندس لیگا قرار است در شانزدهم ماه می مجدداً آغاز شود و سوپر لیگ در ماه ژوئن راه اندازی می‌شود.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید