فوری : چلسی با رقم ۴ میلیارد پوند به تاد بولی ، مدیر صنایع الدریج فروخته شد

به گزارش فوتبال۷۲۴ به نقل از مت لاتون، میل اسپورت شرکت تاد بولی چلسی را خریده است و فقط منتظر تایید سازمان لیگ انگلیس برای اعلام رسمی است

منابع نزدیک به روند فروش چلسی معتقدند که اکثر نگرانی های مطرح شده توسط دولت و همچنین رومن آبراموویچ اکنون برآورده شده است.
تاد بولی برای خرید چلسی قرارداد 4میلیون پوندی خرید امضا کرده است و اکنون برای تایید دولت و لیگ برتر معرفی خواهد شد.
دو سوم از سرمایه شرکت تاد بولی از سمت شرکت Clearlake Capital تامین می شود. بهداد اقبالی و خوزه فلیسیانو موسسان و مالکان این شرکت هستند.تاد بولی بازرگان، سرمایه‌گذار و نیکوکار آمریکایی است. او از بنیانگذاران و مدیر اجرایی شرکت هلدینگ صنایع الدریج واقع در گرینویچ، کنتیکت است.

 

شرکای بولی در این خرید سه گروه تشکیل می‌شوند

کلیرلیک کپیتال 🔻

بهداد اقبالی و خوزه فلیسیانو، بنیان‌گذاران میلیاردر جدید در تاسیس گروه سرمایه‌گذاری کلیرلیک در سانتا مونیکا، در حال جمع‌آوری صنایع جدید با سرعت بالا هستند.

مارک والتر 🔻

مارک والتر مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری Guggenheim Partners است که بیش از 310 میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت دارد. والتر در اواخر دهه 1990 پس از اینکه شرکت مستقر در شیکاگو خود، لیبرتی همپشایر، را در دفتر خانواده گوگنهایم جمع کرد، به تأسیس شرکت کمک کرد.

هانسجورگ ویس 🔻

او کارآفرین، نیکوکار و سرمایه‌دار میلیاردر سوئیسی و کمک‌کننده به اهداف سیاسی لیبرال و محیط زیست در ایالات متحده است. او بنیانگذار و رئیس سابق و رئیس شرکت Synthes USA، تولیدکننده تجهیزات پزشکی است. بنیاد Wyss او بیش از ۲ میلیارد دلار دارایی دارد. بر اساس گزارش فوربس، تا سال ۲۰۲۱، دارایی خالص این بنیاد ۵٫۸ میلیارد دلار آمریکا بود.

نوشته‌های مشابه