| | |

فونسکا از آینده اسمالینگ و مخیتاریان در آ‌.اِس.رم می‌گوید

به گزارش فوتبال ۷۲۴، به نقل از اسکای اسپورت، پائولو فونسکا، سرمربی رم، گفته است که او می خواهد قرارداد دو بازیکن قرضی خود، کریس اسمالینگ و هنریخ مخیتاریان را دائمی کند.

اسمالینگ در این فصل 26 بازی در همه رقابت ها برای رم انجام داده است و اوایل این هفته نشان داد که او آماده تمدید مدت اقامت خود در پایتخت ایتالیا در پایان فصل است.

او گفته است فکر می‌کند اسمالینگ در پایان فصل به باشگاه منچستر یونایتد بازگردد اما فونسکا امیدوار است که با مدافع 30 ساله این تیم قراردادی بلند مدت ببندد.

فونسکا به اسکای گفت:

کریس یک مرد بزرگ، عالی، یک حرفه ای و کامل است. سازگاری (با فوتبال ایتالیا) برای او بسیار آسان بود. او پسری است که همه در این باشگاه دوستش دارند چون یک حرفه ای است.من می خواهم کریس بماند. ما در حال حرف زدن هستیم. من نمی دانم به دلیل شرایط منچستریونایتد امکان پذیر است یا نه، اما من خیلی دوست دارم کریس در اینجا بماند، زیرا او برای ما بسیار مهم است. او بازیکن بزرگی است، مرد بزرگی است که هر روز با نگرش عالی روبرو است و به همین دلایل اگر کریس بماند، بسیار خوشحال می شوم.

هافبک هجومی آرسنال مخیتاریان که قرضی در‌ رم است، نیز با اسمالینگ در یونایتد هم تیمی بود، قرداد موقت خود با رم را به دلیل مصدومیت ممکن است از دست بدهد.

اما او در پیروزی 4-0 رم در مقابل لچه روز یکشنبه در آن نقش داشت، و فونسکا اشاره کرد که او نیز علاقه مند است که مخیتاریان را به صورت دائمی داشته باشد.

فونسكا درباره مخیتاریان گفت:

مخیتاریان در این فصل مصدومیت زیادی داشت اما او اکنون برگشته و  کیفیت خود را اثبات می كند. اجازه بدهید ببینم چه می شود. او بازیکنی است که تصمیمات خوبی در زمین می‌گیرد و من نیز دوست دارم مخی را در تیم خود نگه دارم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید