فونسکا یوونتوس
| | | | |

فونسکا بعد ار بازی با یوونتوس : از نتیجه راضی نیستم، اما از عملکرد، نگرش و شجاعت تیم هستم

فوتبال724– پائولو فونسکا در نتیجه تساوی 2-2 با یوونتوس 10 نفره “از نتیجه راضی نبود، اما رم بازی خوبی داشت” و عدم تغییرات خود را توضیح داد.

جیالوروسی دو بار از طریق گلهای ورتو برتری پیدا کرده بود و موقعیت های زیادی را به هدر داد، مخصوصاً با زدن توپ ادین ژکو به تیر دروازه و کارت قرمز آدرین ربیوت.

با این حال، ضربه سر کریستیانو رونالدو تساوی 2-2 را برای یووه در استادیو المپیکو رقم زد.

پائولو فونسکا به اسکای اسپورت ایتالیا در مورد بازی با یوونتوس گفت:

من فکر می کنم بازی خوبی داشتیم، اما از نتیجه راضی نیستم. ما موقعیت هایی را ایجاد کردیم و برای پیروزی در مسابقه بازی کردیم.

من دیدم ژکو متمرکز و با انگیزه است، او برای تیم سخت کار کرد. مثل همه خطاهای مقابل دروازه بود، اما او امروز خوب بازی کرد.

فونسکا فقط 2 تعویض از 5 بازی انجام داد و در پایان مسابقه فشار پرس خود را از دست داد.

من احساس می کردم تیم راحت است، ما به یووه فرصت واقعی نمی دادیم و از نظر دفاعی محکم بودیم. دیدم لورنزو پلگرینی خسته است، بنابراین او را بیرون آوردم.

ما می توانیم پنج تعویض انجام دهیم، اما اگر احساس کردم تیم عملکرد خوبی دارد، نیازی به آنها نیست. من از مخیتاریان، پدرو و ژکو سوال کردم که آیا لازم است از زمین خارج شوند، همه آنها گفتند نه، بنابراین نیازی به تغییر نیست.

از فونسکا پرسیده شد که آیا در مورد فروش احتمالی ژکو به یوونتوس با وی مشورت شده است یا خیر.

من کاملاً به باشگاه اعتقاد دارم. رئیس جدید به تازگی آمده است، ما مرتباً صحبت می کنیم و در تلاش هستیم تا بهترین راه حل را برای این تیم پیدا کنیم. ژکو یک وضعیت طبیعی بود که همه ما درک می کنیم، همه ما در مورد آن صحبت کردیم و در مورد رویکرد به توافق رسیدیم.

ماراش کومبالا اولین بازی خود را عصر امروز همراه با راجر ایبانز و جانلوکا مانچینی انجام داد.

درست است که ما سه مدافع جوان داریم، اما آنها با استعداد هستند و امروز ثابت کردند که ما از نظر دفاعی تیم قدرتمندی هستیم. آنتونیو میرانته فقط یک ذخیره داشت و مدافعان میانی متمرکز بودند.

من از نتیجه راضی نیستم، اما از عملکرد، نگرش و شجاعت تیم راضی هستم.

رم از نظر فنی فقط یک امتیاز دارد، زیرا تساوی 0-0 هفته گذشته مقابل ورونا به دلیل ثبت نام اشتباه آمادو دیاوارا به عنوان بازیکن زیر 22 سال، به باخت 3-0 تبدیل شد. آیا این خطا باعث عصبانیت فونسکا شد؟

این یک شرایط دشوار بود، اما ما اکنون نمی توانیم گذشته را تغییر دهیم، باید روی آینده تمرکز کنیم.

 

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید