فونسکا زسکا
| | | |

فونسکا در کنفرانس مصبوعاتی زسکا صوفیه: کریس اسمالینگ فردا فیکس است

فوتبال724– پائولو فونسکا مربی رم تأیید کرد که کریس اسمالینگ بازی فردا در لیگ اروپا مقابل زسکا صوفیا را آغاز می کند و تأکید می کند که به بورخا مایورال اعتماد دارد.

فونسکا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با زسکا صوفیا گفت:

داشتن نگرش درست مهم خواهد بود. زسکا صوفیا در بازل پیروز شد، آنها تیم قدرتمندی هستند. آنها از قدرت بدنی برخوردارند و بازیکنان قدرتمندی به صورت تک به تک دارند.

آنها نکات مثبت زیادی دارند، ما باید متمرکز شویم و نگرش درستی داشته باشیم و نگذاریم اعتماد به نفس داشته باشند.

کریس اسمالینگ در دو بازی گذشته به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه زانو غایب بود اما فردا مقابل زسکا صوفیا به میادین باز می گردد. فونسکا تأیید کرد:

اسمالینگ بازی را شروع می کند.

همانطور که می دانید، اسمالینگ برای ما مهم است، اما او هیچ ارتباط مستقیمی با عملکرد دفاعی تیم ندارد.

این سه نفر [جیانلکا مانچینی ، ماراش کومبولا و راجر ایبانز] تقریباً همیشه تاکنون بازی کرده اند و همیشه هم خوب عمل کرده اند.

اسمالینگ مدافع بزرگ و مهمی است، اما این افراد همیشه عملکرد خوبی داشته اند.

مربی 47 ساله همچنین تأیید کرد که بورخا مایورال از جلو بازی را شروع می کند.

بورخا یک مهاجم است و او همیشه به عنوان یک مهاجم بازی خواهد کرد. او جوان است و باید خود را سازگار کند، او همیشه در سیستم دیگری بازی کرده بوده است.

او در برابر یانگ بویز بسیار خوب کار کرد، این یک بازی دشوار بود، در یک زمین چمن مصنوعی با نیمه اول بسیار دشوار. باید درک کنیم که او جوان است و باید خود را سازگار کند، اما من به او ایمان دارم.

رم روز دوشنبه برابر میلان مساوی کرد و مربی پرتغالی معتقد است تیمش می تواند پیشرفت کند.

درست است که میلان تیم قدرتمندی دارد اما ما کاری را که معمولاً انجام می دهیم انجام ندادیم. ما در دو  سه موقعیت به آنها اجازه دادیم و این مسئله از نظر ساختار نیست، بلکه درمورد آنچه می توانیم بهتر انجام دهیم. روی ضربات ایستگاهی و ضربه کرنر. به همین دلیل نگران نیستم.

ما بازی خوبی مقابل میلان انجام دادیم. ما باید در عدم دریافت گل مقابل این تیم ها پیشرفت کنیم زیرا بعد از گل تغییر بازی دشوار است.

ما رویکرد خوبی نداشتیم، در نیمه اول و نیمه دوم بلافاصله یک گل دریافت کردیم.

ما باید در شروع بازی بیشتر مراقب باشیم، اما تیم شخصیت و اعتماد به نفس بالایی از خود نشان داده است، من فکر می کنم آنها بازی خوبی انجام دادند.

با بدتر شدن وضعیت کروناویروس در ایتالیا، فونسکا اصرار دارد که به مقامات و تصمیمات آنها اعتماد دارد و اعتقاد ندارد که تغییر قالب سری آ لازم است.

این یک وضعیت پیچیده است. من به مقامات ایمان دارم که بهترین تصمیمات را برای فوتبال می گیرند. من می خواهم باور کنم که هیچ چیز تغییر نخواهد کرد، برای یک رقابت قهرمانی عادلانه بهتر است اینطور بمانیم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید