قرارداد بواتنگ
| | |

قرارداد بواتنگ و خاوی تمدید نمی شود، هر دو در لیست فروش تابستان هستند

فوتبال724– به نقل از کیکر، بایرن‌مونیخ هیچ علاقه‌ای برای ارائه پیشنهاد تمدید قرارداد به بواتنگ ندارد. از طرفی آرسنال به‌صورت رسمی‌ پیگیر وضعیت این مدافع بایرن‌مونیخ است.

کیکر گزارش می دهد که بایرن مونیخ در حال برنامه ریزی برای تمدید قرارداد با خاوی مارتینز یا ژروم بواتنگ نیست. به نظر نمی رسد این دو با وجود قراردادهایشان تا سال 2021 با باشگاه بوندسلیگایی آینده‌ای در مونیخ داشته باشند.

نشریه آلمانی همچنین ادعا می کند که مدیران بایرن می خواهند تابستان آینده از خروج رایگان این دو بازیکن جلوگیری کنند. در نتیجه تنها نتیجه منطقی این است که آنها این تابستان یا ژانویه به فروش برسند. ممکن است رقم فروش این دو بازیکن نصف رقم منطقی آنها باشد.

طی گزارشات چند ماه گذشته، آرسنال یکی از باشگاه های پیگیر بواتنگ است. بعد از بازی مقابل چلسی، لمپارد نیز در مورد وضعیت بواتنگ کنجکاو است.

بواتنگ تاکنون 24 بازی برای بایرن‌مونیخ در این فصل انجام داده و بایرن با حضور او ۹ کلین‌شیت داشته است. از اوایل هفته آینده یعنی بازگشت بوندس لیگا، فرصت بواتنگ برای بازی کردن در بایرن‌مونیخ بیشتر خواهد شد. مخصوصا با نیت بایرن برای فروش او در پنجره ‌پیش‌رو.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید