قرارداد دوناروما
| | | |

قرارداد دوناروما با کاهش حقوق و گنجاندن بند آزادسازی به زودی با میلان تمدید می شود

فوتبال724– جیانلوئیجی دوناروما سنگربان ملی پوش ایتالیایی مشتاق ماندن با میلان و تمدید قراردادش است، اما قرارداد جدید می تواند شامل یک بند آزادسازی به ارزش 60 میلیون یورو نیز باشد.

طبق گزارش روزنامه کوریره دلا سرا، مذاکرات با نماینده وی، مینو ریولا، به خوبی پیش می رود، زیرا هیچکدام از طرفین نمی خواهند در حال حاضر شکافی ایجاد کنند.

دلیل این امر این است که این دروازه بان می خواهد به روسونری تعهدش را نشان دهد، در حالی که پیشنهادهایی در گذشته از باشگاه هایی مانند یوونتوس، رئال مادرید، پاری سن ژرمن و منچستریونایتد را رد کرده است.

از آنجا که قیمت های نقل و انتقالات در تابستان امسال به دلیل بحران کووید-19 کاهش می یابد، هر دو می توانند توافق کنند که قرارداد دوناروما را تا سال 2023 یا 2024 تمدید کنند.

به طور مشابه، سطح حقوق دوناروما به لطف پاداش های مربوط به عملکرد حفظ می شود، بنابراین مبنای 5 میلیون یورو یا 5.5 میلیون یورو حقوق ثابت با پاداش هایی برای رسیدن به دستمزد فعلی جیجی در سال، 6 میلیون یورو، در نظر گرفته می شود.

میلان نیوز همچنین به احتمال گنجاندن یک بند آزادسازی به ارزش 60 میلیون یورو در قرارداد اشاره می کند که فقط در صورت عدم موفقیت میلان در صعود به لیگ قهرمانان اروپا، معتبر خواهد بود.

از آنجا که دوناروما محصول آکادمی باشگاه میلان بوده است، فروش وی از نظر دفاتر حسابداری سود بیشتری برای روسونری به همراه خواهد داشت.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید