کیه زا دیناموکیف
| | |

كیه زا بعد از برد در برابر دیناموکیف : از این بهتر نمی شد، هرچه مربی خواست را انجام دادم

فوتبال724– فدریکو کیه زا احساس می کند اولین حضور خود در لیگ قهرمانان اروپا در یوونتوس پس از پیروزی 2-0 خارج از خانه مقابل دیناموکیف ، “نمی توانست بهتر شود”.

این اولین بازی او در لیگ قهرمانان بود و تنها دومین بازی او در پیراهن یووه بود، پس از کارت قرمز او در تساوی 1-1 برابر کروتونه در روز شنبه.

كیه زا بعد از برد در برابر دیناموکیف به اسكای اسپورت ایتالیا گفت:

من خودم را در اختیار مربی قرار دادم و آنچه را كه او خواسته بود انجام دادم، این بود كه در موقعیتی كه توپ را در اختیار داشتم دور بمانم.

اولین حضورم در لیگ قهرمانان اروپا فوق العاده بود، به خصوص که ما پیروز شدیم، بنابراین نمی توانست بهتر باشد. ما می خواستیم که این پیروزی قدرتمند آغاز شود و هر آنچه برای بیرون آمدن از این صحنه دشوار داشتیم با هر سه امتیاز به ما داد.

انتقادات زیادی پس از تساوی کروتونه انجام شد، که طبیعی است، زیرا انتظارات در یوونتوس همیشه بسیار زیاد است. انتظار می رود هر بار که وارد زمین می شویم پیروز شویم.

کیه زا در جناح چپ استفاده شد و خوان کوادرادو در سمت راست.

من هر جا که مربی مرا قرار دهد بازی می کنم و مطمئن می شوم که آماده هستم. مربی از ما می خواهد که روند بازی را تغییر دهیم و بازیکنان را از جناحین صاحب توپ کنیم. ما هم در اینجا و هم در کروتونه به خوبی توانستیم در بازی هایی که می توانستند برخی مشکلات را به وجود بیاورند از بن بست عبور کنیم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید