| | |

لئوناردو بونوچی : پیرلو خیلی متفاوت با ساری است

فوتبال724– لئوناردو بونوچی از “اختلافات بزرگ” بین تاکتیک های آندره پیرلو و مائوریتزیو ساری در یوونتوس استقبال کرد. “ما کیفیت بیشتری در مالکیت توپ داریم و به بازی حمله می کنیم.”

بیانکونری در بازی ابتدایی خود مقابل سامپدوریا 3-0 پیروز شد و دژان کولوسفسکی، بونوچی و کریستیانو رونالدو گل زدند.

بونوچی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

ما ایده های جدیدی را که مربی و کارکنانش پیشنهاد داده اند، یک روش جدید برای تفسیر بازی، اشتیاق زیادی در زمان در اختیار داشتن توپ و نداشتن توپ را دیدیم.

تفاوت عمده در نحوه حمله به بازی و ابتکار عمل، تلاش برای به نتیجه رساندن و گل است. با دیدن کارهای چند هفته گذشته و این بازی فکر می کنم بهتر باشد.

حرکات مختلفی وجود دارد، زیرا با ساری ما به عنوان یک گروه دفاعی بسیار بیشتر حرکت می کردیم، در حالی که با پیرلو بیشتر یک به یک هستیم و به ما آزادی بیشتری می دهد تا پرخاشگری کنیم و بیشتر اوقات توپ را بدست آوریم.

ما چهار هافبک میانی داریم که دارای ویژگی های مناسب هستند تا مانند این بازی کنند. آنها تهاجمی هستند و همچنین در پاس دادن توپ نیز تبحر دارند. به این ترتیب، ما کیفیت بیشتری در مالکیت توپ داریم، که من تفاوت آن را نسبت به فصل گذشته می دانم.

آیا حقیقت در شایعات وجود دارد که گارد قدیمی یوونتوس هرگز روش ساری را برای انجام کارها کاملاً قبول نکرده است؟

ما هرگونه تغییراتی را که باشگاه انجام داد پذیرفتیم. در این فصل، مربی جدید پیرلو است که شیوه درک فوتبال سال گذشته ما را تغییر داد. زود است که بگوییم درست است یا نه، اما متفاوت است، با طرز تفکر کاملاً تهاجمی بودن و گل نخوردن.

ما سال گذشته همین نگرش را داشتیم، زیرا شما بدون آن 9 اسکودتو پشت سر هم برنده نمی شوید.

از بونوچی سوال شد که آیا پیرلو به عنوان مربی به مکس آلگری یا ساری بیشتر شبیه است؟

بسیار بیشتر شبیه به آلگری، این واضح است. پیرلو همان تأثیری را که به عنوان بازیکن داشت، دارد. شما می دانید که می توانید به او توپ بدهید و اعتماد کنید که توپ را از دست نخواهد داد. اکنون این همان مربی است، همان اعتماد وجود دارد.

بونوچی، جورجیو کیه لینی و جیجی بوفون با پیرلو هم تیمی و دوستان قدیمی بودند، پس آنها با داشتن او به عنوان رئیس چگونه کنار می آیند؟

ما آنقدر بزرگ شده ایم که می توانیم مانند یک حرفه ای واقعی رفتار کنیم. آندره پیرلو اکنون مربی ما است و ما برای همه مربیان خود نهایت احترام را داریم، همانطور که سعی می کنیم از داخل رختکن به همه مربیان خود کمک کنیم.

خوشبختانه، این یک تیم پر از مردان بزرگ است که عادت به کار با قهرمانان بزرگ دارند. این امر کار را برای هر شخصی راحت تر و آسان می کند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید