| |

لایپزیگ برابر تاتنهام به روایت آمار و ارقام

امشب در دور رفت مرحله ۱/۸ نهائی لیگ قهرمانان اروپا تیم آلمانی لایپزیگ میهمان تیم انگلیسی تاتنهام خواهد بود.

نگاهی داریم به آمار و ارقام دو تیم و تقابلها

اطلاعات بازی

تورنومنت؛ اروپا – لیگ قهرمانان
فصل؛ 2019/2020
گروه/مرحله؛ 1/16 نهایی
شروع بازی؛ ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۰
داور بازی؛ جونیت چاکر /ترکیه
محل برگزاری؛ بازی‌انگلیس، لندن‌استادیوم تاتنهام

ترکیب دو تیم

این اولین برخورد بین تاتنهام و لایپزیگ خواهد بود. همچنین اولین بار است که تیم لایپزیگ در یک رقابت حذفی با یک تیم انگلیسی روبرو می شود، در حالی که اسپرز در مرحله یک هشتم نهائی ئومین فصل متوالی است که با حریف آلمانی روبرو خواهد شد . آنها در سال قبل با نتیجه ۴ بر ۰ بروسیا دورتموند را شکست دادند.
بازی قبلی تاتنهام و یک تیم آلمانی در ورزشگاه جدید تاتنهام هاتسپر با نتیجه ۷ بر ۲ به سود بایرن مونیخ پایان یافت. در حقیقت، دو بازی لیگ قهرمانان تاتنهام مقابل تیمهای آلمانی ۱۳ گل به همراه داشته است. فینالیست فصل قبل،  برای سومین فصل متوالی در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا قرار دارند. آنها فقط یک بار قبلا مشابه این را انجام داده بودند (11/11/2010).

لایپزیگ برای اولین بار در تاریخ خود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا رسیده است.  وولفسبورگ آخرین تیم آلمانی غیر  از بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند  است که در مرحله یک هشتم نهائی بازی کرده است  2015/16.

تاتنهام در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در این فصل ۱۴ گل خورده است که بالاترین آمار در بین تیم های باقی مانده در این رقابت ها است.  نیمی از این آمار مربوط به بازی خانگی تاتنهام مقابل بایرن مونیخ (۲-۷) است.

تنها یکی از ۲۱ بازی خانگی لیگ قهرمانان تاتنهام با نتیجه تساوی (0-0 مقابل میلان ، مارس 2011) به پایان رسید.
ورزشگاه تاتنهام هاتسپور در لیگ قهرمانان این فصل بیشتر از هر مکان دیگری گل دیده است (20 گل ؛ 11 گل برای تاتنهام، 9 حریف).

لایپزیگ دو بازی اول لیگ قهرمانان خارج از خانه خود را باخت، اما از آن زمان در چهار بازی اخیر خود (۳پیروزی و۱مساوی) شکست نخورده است و 10 گل به ثمر رسانده است.

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام هاتسپور آخرین بار این بازی را از دور یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا ۶ سال پیش انجام داد و چلسی را در آن سال تا مرحله نیمه نهایی بالا کشید. همچنین حدود 10 سال از آخرین حضور او در فینال می گذرد،  اینتر میلان در سال 2010.

سون هونگ مین، مهاجم تاتنهام، در 10 بازی اخیر لیگ قهرمانان اروپا، 9 گل به ثمر رسانده است.  در مرحله حذفی با اسپرز، رکورد او در هفت بازی که از ایتدا بازی را شروع کرده پنج گل است. البته او در این بازی به دلیل مصدومیت شدید دست حضور ندارد.

تیمو ورنر (6) و امیل فورسبرگ (5) بیش از نیمی از گل های لایپزیگ را در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده اند. (55٪ و 11 گل از 20).

وضعیت مصدومین‌ دو تیم

هری کین و موسی سیسوکو و سون هونگ مین هر سه برای تیم میزبان مصدوم هستند. بن دیویس در پیروزی این هفته تاتنهام در ویلا پارک به ترکیب بازگشت و احتمالا امشب هم در سمت چپ بازی خواهد کرد، در حالی که ژوزه مورینیو ممکن است تمایل داشته باشد تا زوج تانگانگا و سرژ آئیر را جلوتر به بازی بگیرد  تا به مهار سمت چپ لایپزیگ کمک کند. به ویژه تیمو ورنر در ۱۸قدم.

در تیم لایپزیگ ویلی اربان و ابراهیم کوناته مصدوم هستند و دایوت اوپامکانو محروم است.

  • در 6 بازی قبلی تاتنهام در لیگ قهرمانان بیش از 2.5 گل زده شده است.
  • در 8 بازی از 10 بازی قبلی لایپزیگ در لیگ قهرمانان بیش از 2.5 گل زده شده است.
  • لایپزیگ در 4 بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان حداقل 2 گل زده است.

نتیجه پیش‌بینی شده توسط ما 2 بر 2 است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید