| |

لایپزیگ تصمیمش را در باره پاتریک‌شیک گرفته است

بازیکن قرضی لایپزیگ که فصل گذشته خود را در لایپزیگ گذرانده است ، برای فصل آینده پس از مسابقات لیگ‌قهرمانان‌اروپا به لایپزیگ بر نمی گردد.

این خواسته لایپزیگ و پاتریک شیک برای ماندن در مسابقات لیگ قهرمانان بود. خود بازیکن علاقمند به حضور دائمی در تیم المانی است و ناگلزمان مربی جوان لایپزیگ هم از این مسئله استقبال می‌کند ولی تیم آاس‌رم ایتالیا در‌مورد این انتقال شک دارد و هم رقم درخواستی خود را نقدا می‌خواهد
به گزارش فوتبال ۷۲۴ به نقل از “بیلد” ، مذاکرات با رم بالاخره شکست خورده است. لایپزیگ اجازه داده بود بند خروج منقضی شود ، پس از آن شیك را مجدداً برای یك فصل دیگر قرض بگیرد و سپس آن را با گزینه خرید در سال آینده دایمی کند. ولی تیم ایتالیایی برای این مورد رضایت نداده است

باشگاه آاس‌رم این تابستان به پول احتیاج دارد و می خواهد شیک را بفروشد. ده گل و سه پاس گل برای لایپزیگ برای تیمهای انگلیس بدون توجه نبود. گفته می شود چندین باشگاه از لیگ برتر درباره مهاجم سؤال کرده اند. رم امیدوار است مبلغ انتقال 25 میلیون یورو را کسب کند.

شیک به عنوان جانشین هاورتس

بازگشت به بوندس لیگا هنوز منتفی نیست. گفته می شود هرتابرلین مدتی است که شیک را زیر نظر داشته و پس از خروج از لایپزیگ درباره او سوالاتی کرده است. ستاره بایر۰۴لورکوزن احتمالا از این تیم می‌رود و آنها به پاتریک شیک به چشم جانشین او نگاه می‌کنند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید