لمپارد
| | | |

لمپارد: جذب تیمو ورنر و حکیم زیاش نشانگر تعهد رومن آبراموویچ به چلسی است

فوتبال724– فرانک لمپارد سرمربی آبی ها بعد از جذب تیمو ورنر با رقم 47 میلیون پوند (59 میلیون دلار) و حکیم‌ زیاش با رقم 37 میلیون پوند (46 میلیون دلار) از حمایت مالک چلسی رومن آبراموویچ تحت تأثیر قرار گرفته است.

لمپارد مصاحبه مفصلی را با نیزار کینسلا، خبرنگار تخصصی گل در پریمرلیگ و چلسی انجام داده است. او درباره فاصله و‌ جایگاه تیم در جدول و‌ همچنین آینده تیم و بازار نقل انتقالات نکات مهمی را عنوان کرده است.

لامپارد گفت:

من اخیراً با او [آبراموویچ] صحبت نکرده ام. من با مارینا زیاد صحبت می کنم. ما همکاری نزدیکی با تیم مدیریت داریم و زیاد صحبت می کنیم و ارتباط در این امر مهم است.

وی در ادامه گفت:

من هم می فهمم که او برای این باشگاه چه می خواهد. من با توجه به برنامه اپ برای اینده کار ‌می‌کنم، وقتی او برای اولین بار به اینجا آمد، تعهد او را به عنوان بازیکن حس کردم. بنابراین با مکالماتم با مارینا که همیشه به آبراموویچ منتقل می‌شود، این موضوع را فهمیده‌ام.

خواسته من و او یکی است. از نظر تعهد فکر می کنم او تعهد خود را مرتباً به باشگاه نشان داده است. ما اکنون کارهایی را انجام داده ایم که امیدوارم برای فصل آینده ما را بهبود بخشد و ما می خواهیم پیشرفت کنیم.

لمپارد در ادامه درباره ساختار تیم گفت:

یک موضوع مهم را متوجه شدم که باید وارد این کار شوم. من مدت ها به عنوان بازیکن در اینجا بودم، اما به عنوان مربی به طور مداوم از شما درباره رابطه با هیئت مدیره و مالک سوال می‌شود.

امیدوارم که این نشان دهد که چگونه ما با هم کار کرده ایم. در تمام موارد با توجه به نحوه کار ما، جذب بازیکنان و پیشرفت آکادمی همه نقش های خود را، در تلاش برای آوردن بازیکنان مناسب و پیوستن به آنها به ما انجام می‌دهند.

در ادامه او درباره نقل و انتقالات صحبت کرد:

بنابراین من فکر می کنم ما باید بسیار بهتر شویم. این باشگاه فوتبال چلسی است و ‌ما می‌خواهیم بازهم بازیکنانی مانند تیمو ورنر و حکیم زیاش را جذب کنیم.

اما باید در بازار بازیکنانی وجود داشته باشد که بتوانیم آنها را بدست آوریم و احساس اطمینان و راحتی می کنیم که می توانیم آنها را با قیمت مناسب بدست آوریم و پست‌های بازی مناسب را پر کنیم. در حال حاضر ما از این نظر خوب هستیم اما اکنون بازی ها شروع شده است. برای من بسیار مهم است که من و بازیکنان بهترین تلاش خود را داسته باشیم تا فصل را به خوبی تمام کنیم و سپس امیدوارم که بتوانیم بازیکنان جدید بیشتری را در ترکیب داشته باشیم. آنها اکنون آمده اند تا سال آینده به ما کمک کنند.

26 گل و 8 پاس گل ورنر در 32 بازی بوندسلیگا، توانایی وی در تأثیرگذاری را نشان می دهد، در حالی که زیاش از 21 بازی در این فصل، شش گل و 12 پاس گل داشته است. از لمپارد سرمربی آبی‌ها پرسیده شد که آیا به دلیل جذب بازیکنان جدید فشار برای فصل آینده درباره جایگاه در لیگ برتر چگونه خواهد بود؟

بله انتظارات از ما بیشتر خواهد شد. انتظارات در هر حالتی وجود دارد. ما یک باشگاه خوب و قوی هستیم، مدیریت باشگاه به خوبی از ما در این راه پشتیبانی می‌کند. به همین دلیل ما لیگ برتر را دوست داریم و به همین دلیل ما سعی می کنیم تمام تلاش خود را بکنیم. ما در اینجا تلاش می کنیم تا بهتر شویم. من هم رویا پردازی ‌هایی برای تیم دارم. ما می خواهم پیشرفت می کینم، بنابراین من به این فشار اهمیت نمی دهم. البته من فشار بیشتری به خودم وارد خواهم کرد.

من فصل جدید را آزمونی برای خودم و‌ کاری که می خواهیم انجام دهیم می‌دانم. با آمدن بازیکنان جدید ما می‌خواهیم و باید پیشرفت کنیم. این پیشرفت به خود افراد هم بستگی دارد و البته وظیفه من نیز خواهد بود. بنابراین اگر فشار زیاد شود به اندازه کافی عادلانه خواهد بود. ما می دانیم که وقتی به عملکرد لیورپول و سیتی در دو سال گذشته نگاه می کنید، فاصله زیادی با بالای جدول داریم.

بنابراین ما باید واقعاً تلاش کنیم تا آن فاصله را کمتر کنیم و باید خود را آماده کنیم تا بازیکنانی که می آیند آماده شوند. ما بابد زمان لازم برای تطبیق را به دو بازیکنی که در مورد آنها صحبت می کنیم بدهیم. امیدواریم که این خیلی طولانی نشود. ما واقعاً به استعداد آنها اعتقاد داریم. ما می خواهیم در تلاش برای کم کردن فاصله با تیمهای بالاتر آنها در کنار ما باشند.

چلسی با توجه به پیروزی یک بر صفر در نیوکاسل در ماه اکتبر در جمع چهار تیم برتر قرار گرفت. لمپارد آگاه است که انتظار زیادی درباره این جایگاه و ثبات در‌ حضور برای لیگ قهرمانان وجود دارد.

او‌ درباره این موضوع گفت:

این کار سخت خواهد بود و پیش بینی در مورد امتیازات آخر فصل کار دشواری است.

هر مسابقه ای در لیگ برتر سخت خواهد بود بنابراین فقط یک نبرد است و ما باید بازی ها را همانطور که می آیند انجام دهیم، روی خودمان متمرکز بمانیم و سعی نکنیم بیش از حد به دیگر تیم‌ها نگاه کنیم زیرا اگر بتوانیم روی خودمان تمرکز کنیم و نتایج مناسب را بدست آوریم، سپس می تواند مراقب جایگاه خودمان باشیم.

این یک جنگ سخت خواهد بود زیرا شما تیم هایی را پشت سر خود و اطراف خود دارید که به همان دلایلی که ما زیر فشار هستیم آنها هم تحت فشار قرار می گیرند. آنها کیفیت زیادی دارند. ما از آن آگاه هستیم اما ما تلاش خواهیم کرد و کار خود را انجام خواهیم داد و سعی میکنیم در این زمینه بهترین بازی خود را انجام دهیم.

از نظر فصل بعد باشگاهی مانند چلسی می خواهد در لیگ قهرمانان اروپا باشد. بازیکنان همیشه می خواهند در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشند، بنابراین این کاری است که می خواهیم آن را انجام دهیم.

اگر به این مهم دست پیدا نکنیم باید واقع گرا باشیم. در فصل بعد، ما سعی خواهیم کرد که در هر مسابقه ای که در آن هستیم پیشرفت کنیم.

نوشته‌های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید