لواندوفسکی : من ارزو میکنم صحبت های مسی صادقانه باشد !

به گزارش فوتبال۷۲۴ لواندوفسکی از کسب مقام دوم خود در انتخابات اخیر توپ طلای فرانس فوتبال اصلا راضی نبود.

این مهاجم در مصاحبه ای در برنامه “موک فوتبال” کانال لهستانی Kanale Sportowym، نظرات خود درباره ناامیدی خود را از نتیجه رای گیری را توضیح می دهد و با تردید به حمایت های لئو مسی در این کشور اشاره می کند. مجموعه ای از عمل، که در آن ستاره آرژانتینی علناً برای شماره ۹ بایرن توپ طلای 2020 را که این سازمان تحویل داده نشده درخواست کرد.

لواندوفسکی درباره ناراحتی بعد از تمام شدن راب گیری توپ طلا🔻

در مورد احساسات و عواطفم صحبت کردم، هفته گذشته روزهای بدی را سپری کردم. من قصد غر زدن ندارم، غمگین شدم. بدون آن شادی که انتظار داشتم بازی کردن آسان نبود. من خوشحال نبودم، کاملا برعکس.”

لواندوفسکی در‌جواب به چه چیزی برای برنده شدن کم بود؟

“تو خیلی نزدیک هستی و با بازیکنی به بزرگی مسی برای موقعیت می جنگی و بعد نظرات به تو می رسد که مستحق این جایزه هستی… بدیهی است که من به نحوه بازی مسی، دستاوردهای او احترام می گذارم. سطحی که او دارد. صرف این که بتوانم در مقام رقابت با او باشم، برای من نشان دهنده سطح خودم است. من خیلی از آن قدردانی می کنم، این به من احساس غرور می کند، اما در درونم غمی را احساس کردم که مربوط به یک یا دو روز نبود، بلکه خیلی بیشتر بود. خوشحالم که در این هفته هیچ بازی انجام ندادیم.”

لواندوفسکی درباره حمایت مسی برای دریافت توپ طلای 2020

“من دوست دارم این تبدیل به یک بیانیه صمیمانه از سوی یک بازیکن بزرگ باشد و نه فقط حرف زدن . البته، نمی خواهم مغرور شوم یا هیجان زده باشم، اما همانطور که گفتم، یک انتخاب کامل بر اساس همه کارهایی که انجام می شود وجود دارد.” اما من از قبل روی چیز دیگری تمرکز کرده ام، اما اینقدر نزدیک و در عین حال دور بودن این احساس را بسیار تلخ می کند. هر چیزی که در درونم حمل می کنم ممکن است به زمان نیاز داشته باشد.

آیا مسی شما را به مهمانی دعوت کرده است؟ لواندوفسکی 🔻

نه اصلا. برقراری ارتباط با او دشوار است. من فقط می توانم با یک زبان صحبت کنم، بنابراین ما فقط توانستیم چند کلمه را رد و بدل کنیم. به هر حال همه ما بیشتر حواسمان به خانواده و دوستانمان بود و نمی توانستیم با همه صحبت کنیم.

نوشته‌های مشابه