لوسین فاوره برای حفظ ثبات دورتموند بعد از سانچو و حکیمی آماده است!
| | | |

لوسین فاوره برای حفظ ثبات دورتموند بعد از سانچو و حکیمی آماده است!

جیدون سانچو و اشرف حکیمی دو ستاره نوجوان باشگاه بروسیا دورتموند که پیشرفت خارق العاده ای را در این باشگاه سپری کردند، با عملکرد خوبشان توجه باشگاه های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرده اند و با توجه به اعتراف فاوره، احتمال جدایی آنها از این تیم بالاست.

وینگر سابق منچستر سیتی مدت زیادی است که برای بازگشتش به تیم های لیگ انگلیس لینک می‌شود.

اما آینده حکیمی به طور کامل مشخص نیست. قرارداد قرضی او با دورتموند در پایان فصل به اتمام می‌رسد. او مایل به بازگشت به رئال مادرید است اما می‌داند که با وجود کارواخال، چندان فرصت بازی پیدا نخواهد کرد. همچنین میشایل تسورک مدیر اجرایی باشگاه، هنوز صحبت خاصی درباره حکیمی با رسانه ها انجام نداده است. همچنین گفته می‌شود که تیم های بایرن مونیخ و چلسی به دنبال او هستند.

اگرچه تأثیر همه گیری ویروس کرونا باعث شده است که هزینه های انتقال به مقدار قابل توجهی در سراسر اروپا کمتر شود، اما هنوز مشخص نیست که دورتموند قادر به حفظ حکیمی و مقاومت در برابر پیشنهادات سانچو خواهد بود یا خیر.

فاوره برای از دست دادن هر دو بازیکن آماده است. البته حضور خودش در سیگنال آیدونا پارک در فصل بعد هنوز در حاله ای از ابهام است. در مقاله ای عملکرد فاوره و دلیل رضایت تسورک همراه با آینده دورتموند با او را مورد بررسی قرار داده ایم. از اینجا میتوانید آن را بخوانید!

او در روز دو شنبه گفت:

ما در پایان فصل خواهیم دید که چه می‌شود. البته که بازیکنانی خواهند رفت. ما امیدوار به ماندن بازیکنان هستیم اما، امکان جدا شدنشان هم وجود دارد. شما قبلا به دو بازیکن اشاره کردید (حکیمی و سانچو) که ما به طور قطعی از آینده آنها خبر نداریم.

آنها می‌توانند در باشگاه به بازی ادامه دهند که برای ما هم بسیار خوب است. چه در دفاع، خط میانی و حمله.

فاوره هشتمین قهرمانی پیاپی بایرن را به هانسی فلیک تبریک می‌گوید. اما او همچنان معتقد است که اگر داور صحنه واضح خطای هند ژروم بواتنگ را پنالتی اعلام می‌کرد، سرنوشت بازی ها به طور کل عوض می‌شد. بایرنی ها در آن بازی با نتیجه یک بر صفر دورتموند را شکست دادند. او در این باره اذعان کرد:

من برای همکارم در بایرن خوشحال هستم. او کارش را بسیار خوب انجام داد. اما هنوز نمی‌توانم بازی رو در رویمان را فراموش کنم. در دقیقه 60 آن دیدار پنالتی واضحی رخ داد و آن می‌توانست همه چیز را تغییر دهد. ما به آنها نزدیک بودیم. اما باید اعتراف کنیم که با این وضع بایرن بهترین تیم است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید