لوپتگی چلسی
| | | | | |

لوپتگی : من نمی توانم در مورد صحبتهای لمپارد نظر بدهم، ما فردا برای برد چلسی به زمین می رویم

فوتبال724– فرانک لمپارد گفته که آبی ها به دلیل کوتاه بودن پیش فصل خود متحمل درد و رنج شده اند، اما جولیان لوپتگی سرمربی اسپانیایی سویا استدلال کرد که تیمش به همان اندازه چلسی از پیش فصل کوتاه رنج برده است.

لوپتگی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی در برابر چلسی گفت:

من نمی توانم در مورد آنچه او گفت نظر بدهم، اما اگر کسی پیش فصل غیرطبیعی داشته باشد، ما هستیم. ما این را می گوییم از آنجا که همه چیز در میان این شرایط پیچیده آغاز شده است.

من فکر نمی کنم شما بیش از حد باید به این موارد نگاه کنید و من فکر می کنم شما فقط باید بر روی سازگاری هرچه بهتر با راه حل ها تمرکز کنید.

من فکر می کنم برای همه افراد پیش فصل مختل شده است. برخی فقط 12 روز مرخصی داشتند. فکر می کنم ما باید هرچه سریعتر با واقعیت جدید سازگار شویم.

چیزی که می تواند به ما کمک کند هیجانی است که وقتی می خواهیم در رقابتی مانند لیگ قهرمانان اروپا شرکت کنیم بسیار سخت و هیجان انگیز است.

ما یکی از تیم هایی هستیم که می توانند در چلسی به پیروزی برسند. ما باید فردا عملکرد خوبی داشته باشیم، این تنها کاری است که می توانیم انجام دهیم.

لوپتگی در ادامه در مورد چلسی گفت:

بله، سوال سختی خواهد بود، هر مسابقه دشوار است، مخصوصاً وقتی صحبت از لیگ قهرمانان است و مقابل تیمی مانند چلسی بازی می کنید.

اما هدف ما پیروزی است، مانند آنچه در هر استادیوم و هر مسابقه انجام می دهیم. ما باید عملکرد خوبی ارائه دهیم، فکر نمی کنم شروع فصل در حال حاضر خیلی مهم باشد.

آنها یک تیم عالی هستند، بازیکنان خارق العاده ای دارند و در این فصل عملکرد بسیار خوبی ارائه داده اند. به تازگی آنها بازی های هیجان انگیزی داشته اند و ما را مجبور می کنند که بهترین عملکرد خود را از نظر دفاعی و تهاجمی ارائه دهیم. ما باید فردا عملکرد بسیار خوبی داشته باشیم.

چلسی مانند ما دوست دارد بر توپ مسلط شود، بنابراین من فکر می کنم این یک مسابقه بین تیم هایی است که دو نوع بازیکن مختلف دارند، اما دارای یک ایده هستند – یعنی تسلط بر بازی ها. این چیزی است که باید برای آن آماده باشیم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید