یوویچ شکستگی
| | | | |

لوکا یوویچ بدون تمرین دچار شکستگی استخوان پا شد، ترانسفر تابستانی منتفی شد؟

فوتبال724- لوکا یوویچ مهاجم رئال مادرید با ادامه دردسرهای خود باز هم زیدان را بیش از پیش از خود نا امید کرد. وی با وجود عدم تمرین در دوران قرنطینه، با شکستگی انگشت پا به تمرینات مادرید بازگشت.

بیانیه ای از لوس بلانکوس تأیید کرد که این بازیکن به عازضه “شکستگی خارج مفصلی در استخوان شکاف پای راست” مبتلا شده است، و اکنون به یک دوره ارزیابی نیاز دارد و مطابق گفته ال موندو دپورتیوو احتمالا یوویچ سه ماه خانه نشین خواهد بود.

ماه گذشته مهاجم صربستانی طبق گزارش مارکا درگیر یک اتفاق مهم شده بود. یوویچ پس از گزارش پلیس مبنی بر نقض قوانین قرنطینه خانگی در صربستان، باید رودرروی دادستانی بلگراد شهادت دهد.

گزارش ماه مارس در ال موندو بیان می کرد که چگونه بازیکنی که رئال مادرید اجازه بازگشت به کشورش برای گذراندن اوقات فراغت با خانواده را داد، در خیابان های بلگراد در حال پارتی دیده شده است. حرکتی که انتقاد از وی هم در کشورش و هم در اسپانیا را به دنبال داشت.

یوویچ و سایر بازیکنان صربستانی که در باشگاه های خارجی بازی می کنند، پس از بازگشت به صربستان، توسط نخست وزیر، آنا برنابیچ، مورد انتقاد قرار گرفتند، در حالی که این مهاجم در خیابان های بلگراد در روز تولد دوست دخترش دیده شده بود.

برنابیچ، به نقل از آ اس، گفت:

ما از فوتبالیست های خود الگوهای منفی زیادی داریم، افرادی که خیلی خوب درآمد دارند، ولی قرنطینه اجباری را هنگام بازگشت به کشور نادیده می گیرند.

برنابیچ و دیگر رهبران کشور از همه شهروندان صربستان خواسته بودند که در صورت امکان از بازگشت به کشور خودداری کنند و شیوع ویروس را محدود کنند، و اکنون یوویچ به پایتخت اسپانیا بازگشته برای شروع تمرینات رئال مادرید، ولی مشخص شده که مصدوم است.

با این حساب اخبار پیرامون انتقال قریب الوقوع یوویچ به میلان و دیگر باشگاه ها را هم باید فراموش کرد، چون مهاجم صربستانی تا اواخر تابستان مصدوم است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید