| |

لوییز انریکه در لیگ ملتهای اروپا : “ایتالیا و اسپانیا تیم های مشابهی هستند”

به گزارش فوتبال۷۲۴ لوئیس انریکه ، سرمربی اسپانیا معتقد است که “ایتالیا یکی از بهترین تیم های جهان است” و رویکرد تاکتیکی مشابهی با لاروخا دارد.

نیمه نهایی چهارشنبه ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران (18.45 GMT) در سن سیرو آغاز می شود ، در حالی که دیگر نیمه نهایی فرانسه و بلژیک هستند.

این بازگشت سرمربی اسپانیا به شبه جزیره است که یک فصل سرمربیگری رم را بر عهده داشت.

لوئیس انریکه در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت:🔻

 

“بازگشت به اینجا بسیار لذت بخش است ، زیرا من ایتالیا را برای آب و هوا ، زبان ایتالیایی و البته فوتبال دوست دارم.”

در گذشته ، کارشناسان و مربیان اسپانیایی تمایل داشتند که بازی ایتالیایی را بسیار دفاعی تلقی کنند ، اما در دوران روبرتو مانچینی به سمت حمله حرکت کردند.

انریکه گفت🔻

 

“ما تیم های مشابهی هستیم ، هر دو سعی می کنند ابتکار عمل را به دست بگیرند و حمله کنیم. ایتالیا با شایستگی مقابل انگلیس به پیروزی رسید و بدون شک تلاش خواهد کرد تا روند شکست ناپذیری خود را حفظ کند. هر تیمی که بدون شکست به 37 بازی برسد ، کار زیادی را انجام می دهد. در حال حاضر ایتالیا یکی از بهترین تیم های اروپا و جهان است.من نمی دانم امروز چه اتفاقی می افتد ، اما ما سعی می کنیم توپ را بیشتر از آنها حفظ کرده و مصمم تر باشیم. “

از مربی پرسیده شد که از اینکه این تیم آتزوری به نیمه نهایی برسد از چه می ترسد ، زیرا قبلاً در نیمه نهایی یورو 2020 یوفا در ماه ژوئیه دیدار کرده بود.

 

انریکه گفت🔻

 

ترس یک کلمه زشت است ، مربیان و بازیکنان از چیزی نمی ترسند. ایتالیا می داند چگونه از دفاع بازی کند و به روش های مختلف حمله کند ، بنابراین ما باید سعی کنیم بازی خود را انجام دهیم ، فکر کنیم که چگونه می توانیم در آن لحظات مختلف با آنها روبرو شویم.
“من فکر می کنم مانچینی بسیار باهوش است ، او بازیکنانی را انتخاب کرد که بیشترین تناسب را با سبک فوتبال او داشتند. او با هر تیمی که سرمربی اش بود کم و بیش برنده شد ، بنابراین این نشان می دهد که او چقدر خوب است. “

سه بازیکن سری آ-فابیان رویز از ناپولی ، براهیم دیاز در میلان و لوئیس آلبرتو از لاتزیو-وجود دارند که به نظر نمی رسد با سرمربیگری لوئیس انریکه به اسپانیا دعوت شوند.

انریکه گفت🔻

 

“هر سه بسیار خوب کار می کنند. فابیان بارها وظیفه بین المللی داشته است. این درست نیست که من در مورد بازیکنان جداگانه ای صحبت کنم که اینجا نیستند ، زیرا کار من این است که بازیکنانی متناسب با سبک فوتبالم پیدا کنم.هر سه آنها می توانند به بازیهای ملی بازگردند ، اما من باید تصمیم بگیرم. “

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید