لیورپول در مسیر موفقیت
| | | | |

لیورپول در مسیر موفقیت با کلوپ

دژان لوورن می‌گوید لیورپول تشنه موفقیت‌های بیشتر است و وقتی مسابقات فوتبال دوباره شروع شود، خواهید دید که تیم چه قابلیت‌هایی دارد.

فوتبال724– به گزارش AllFootball– لیورپول در مسیر موفقیت است و در حال حاضر با فاصلۀ ۲۵ امتیازی در صدر جدول لیگ برتر است و انتظار می‌رود که در بهترین شرایط بازی‌های لیگ در تاریخ ۸ ژوئن از سر گرفته شوند.

لوورن به طور واضح شاهد موفقیت‌های لیورپول بوده‌است و در ۱۲ ماه گذشته با این تیم عناوین بسیاری را همچون قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و باشگاه‌های جهان را به دست آورده‌است و معتقد است که لیورپول با کلوپ می‌تواند به پیشرفت خود ادامه دهد.

لوورن به وبسایت لیورپول گفت:

این یک فرایند یادگیری است. هسته اصلی تیم اینجاست و این فرایند از مربی شروع می‎شود و او کار خود را بسیار خوب شروع کرد. او به همه نشان داد که بسیار توانا و با‌مهارت است و خوب می‌داند که در هر شرایطی چگونه تیم را مدیریت کند.

وی افزود:

ما کار را متوقف نکرده‌ایم و این نکته اصلی است. ما همیشه تشنه‌ایم و این عطش از بین نمی‌رود، ما تشنه موفقیت و پیروزی هستیم و این آن‌ چیزی است که کلوپ به ارمغان آورد.

وقتی شما یک غذای خوب را امتحان کنید، می‌خواهید دوباره آن طعم را تجربه کنید و این میل شما هرگز متوقف نمی‌شود. شرایط ما نیز دقیقا همین‌گونه است و می‌خواهیم به همه نشان دهیم که چه توانایی‌هایی داریم.

لوورن در ادامۀ مصاحبه خود بیان کرد:

به نظر من اگر ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه در تیمی وجود داشته‌باشد این بسیار عالی است و تیم ما نیز این‌گونه است و این تعادل واقعا معرکه است. ما به بازی‌های بزرگ و فینال‌های مهم عادت کرده‌ایم و حتی در این شرایط اگر یک بر صفر نیز عقب باشیم می‌دانیم چگونه بازی را مدیریت کنیم و برای همین داشتن این تعادل(تعادل سنی) بسیار مهم و خوب است.

اگر بازیکنان اصلی و تاثیرگذار و همچنین هسته اصلی را در تیم حفظ کنیم یقینا همچنان تا سالیان سال به پیشرفت ادامه خواهیم‌داد.

با به تعویق افتادن بازی‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا، لوورن و هم‌تیمی‌های او در خانه به تمرینات خود ادامه می‌دهند و خود را آماده نگه می‌دارند. دژان لوورن، ملی‌پوش کرواسی، می‌گوید اگرچه این شرایط بسیار چالش برانگیز است اما همه باید امیدوار و مثبت‌اندیش باشیم.

در پایان گفت:

این لحظات برای همه بسیار دشوار است. تنها کاری که ما می‌توانیم کنیم این است که در خانه بمانیم و به توصیه‌های مسئولان گوش کنیم. همه ما می‌داینم که NHS(سرویس سلامت همگانی بریتانیا) چگونه سخت برای ما در تلاش است؛ بنابراین باید از آنها و تمامی کسانی که در خط مقدم مبارزه علیه کرونا هستند تشکر کنیم.

 

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید