لیورپول قهرمان
| | | |

لیورپول قهرمان پریمرلیگ؟!

مدیران بزرگ و رؤسای تیم‌ها در لیگ برتر روز جمعه برای ارزیابی مجدد آینده احتمالی فوتبال انگلیس، گفتگوی ویدیویی داشتند. تاخیر نامحدود لیگ و وضعیت غیر عادی جامعه همانطور که می دانید مانع برگزاری رویدادهای ورزشی شده است. تعلیق اولیه فوتبال برای دو هفته موقتی بود. اکنون ممکن است که ماه ها ادامه داشته باشد. شاید ماههای بیشتری طول بکشد تا هر چیزی مانند گذشته از سر گرفته شود. جلسه دیروز مسیری را همراه می کند که منجر بشود به اینکه لیورپول قهرمان لیگ بشود.

البته لیورپول تنها دو پیروزی با عنوان قهرمانی لیگ برتر خود فاصله دارد و این باعث شده است که احساسات همگانی با این سوال روبرو شود که، آیا مدیران و‌ مسئولین تصمیم دارند فصل جاری را حذف کنند یا تمام مسابقات باقیمانده را تکمیل کنند؟ یورگن کلوپ تیم خود را قهرمان مسلم لیگ میداند.

خوشبختانه، خبرهای خوبی برای قرمزهای آنفیلد وجود دارد. در بیانیه جمعه شب آمده است که:

“تاریخ شروع مجدد با کلیه ذینفعان در حال بررسی است، زیرا تأثیر بیماری همه گیر کروناویروس موسوم به کووید 19 زیاد است و ما در طول این زمان بسیار چالش برانگیز درگیر موارد مربوط به آن هستیم.”

“لیگ برتر با دولت، ادارات مربوطه و سایر ذینفعان مربوطه همکاری نزدیکی با کل فوتبال حرفه ای در این کشور دارد تا اطمینان حاصل شود که برای این فصل به یک راه حل مشترک رسیده‌ایم.”

“با این تفکر، هدف مشترکی برای بازی های باقیمانده لیگ داخلی و جام حذفی وجود دارد که ما را قادر می سازد تا حس صداقت و انگیزه را در هر رقابت حفظ کنیم.”

“با این وجود، هر بازگشتی به بازی‌ها فقط با حمایت کامل دولت و در صورت اجازه‌نامه پزشکی انجام می شود.”

پس باید تا هفته آینده همچنان منتظر بمانیم و ببینیم بعد از 30 سال لیورپول قهرمان لیگ جزیره می شود یا خیر؟

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید