لیورپول آرسنال
| | | | |

لیورپول کلوپ به دنبال تاریخ ‌سازی: پیش بازی و مصاحبه مربیان لیورپول و آرسنال

فوتبال724– یورگن کلوپ سرمربی لیورپول خطاب به رسانه ها پیش از سفر قرمزها به لندن و بازی در برابر آرسنال تأیید کرد که تیم وی مقابل یک مربی جوان و پرانگیزه بازی خواهد کرد.

قرمزها در چهارشنبه شب مقابل توپچی ها دوباره به میدان می روند، قهرمانی لیورپول که قبلاً مسجل شده و اکنون فقط برای رکورد امتیاز بازی می کنند.

كلوپ در كنفرانس مطبوعاتی خود گفت:

میكل آرتتا، یكی از سرمربیان با استعداد و جوان است كه یك چالش جدید را پیش رو دارد و آرمانهای او به وضوح تحت تأثیر دیگر مربیان بزرگ است. میکل بخشی از این مربیان بسیار هیجان انگیز است. می توانید ایده های تحت تأثیر پپ و تأثیر گسترده او را در تبم آرتتا مشاهده کنید.

مهمتر از این، آرسنال یک تیم واقعاً هیجان انگیز است، بازیکنان تهاجمی باتجربه ای دارند و در آینده (جوانان) بسیار خوب هستند.

از طرف دیگر، آرتتا در‌ نشست خبری قبل از بازی اذعان داشت که کلوپ در لیورپول کار فوق العاده ای انجام داده و آرزوی او این بود که به همین ترتیب در امارات انجام شود.

آرتتا گفت:

اگر شما این سؤال را در چهار سال دیگر از من بپرسید و هر دو ما همینجا نشسته باشیم، و من بتوانم به شما بگویم «بله، ما این کار را کردیم» من بسیار خوشحال خواهم شد.

اما من می دانم که چه مقداری تصمیم گیری باید صحیح باشد و چه میزان پشتیبانی از طرف باشگاه داشته باشید. چقدر به پشتیبانی افراد اطراف نیاز دارید، و چقدر ارتباط شما باید با هواداران خوب باشد. شما برای رسیدن به جایگاه لیورپول یک بسته کامل نیاز دارید.

در جاهای دیگر، رئیس در مورد محمد صلاح، وضعیت جیمز میلرن، فیرپلی مالی و موارد دیگری صحبت کرد.‌‌

لیورپول 43 امتیاز بیشتر از آرسنال در این فصل دارند که نشان دهنده کاری است که آرتتا باید انجام دهد و اینکه چقدر انتظار از لیورپول برای برد وجود دارد.‌‌

پنج دیدار آخر هر دو تیم در‌تمام رقابتها به میزبانی آرسنال:

مساوی 1-1 – نوامبر 2018 (میلر)
مساوی 3-3 – دسامبر 2017 (سانچز ، ژاکا ، اوزیل ؛ کوتینیو ، صلاح ، فیرمینو)
برنده 4-3 – آگوست 2016 (والکات ، اوکسلید-چمبرلین ، چمبرز ؛ کوتینیو ۲گل ، لالانا ، مانه)
مساوی 0- 0 – آگوست 2015
باخت 4-1 – آوریل 2015 (بلرین ، اوزیل ، سانچز ، ژیروود ، قلم هندرسون)

آرسنال در 9 دیدار اخیر لیگ برتر خود با لیورپول (۴مساوی ۵باخت) پیروز نشده است. آخرین پیروزی 4-1 در امارات در آوریل 2015 است.

لیورپول در چهار بازی اخیر لیگ برتر انگلیس مقابل آرسنال شکست ناپذیر است، هرچند که سه بازی مساوی بوده است (۱پیروزی).‌‌

آرسنال در لیگ برتر 90 گل مقابل لیورپول به ثمر رسانده است، بیش از هر تیم دیگری که در این رقابت ها مقابل بازی کرده‌اند (1.6گل در هر بازی). در کل تاریخ لیگ انگلیس با هر فرمتی، توپچی ها تنها گل های بیشتری مقابل منچستریونایتد (305گل) نسبت به لیورپول (285گل) بثمر رسانده‌اند.

از اولین بازی میکل آرتتا در ماه دسامبر، آرسنال نسبت به سایر تیم های لیگ برتر (15) امتیاز بیشتری را از تیمهای بالای جدول کسب کرده است.‌‌

از زمان شروع مجدد، لیورپول نتوانسته است در شش مسابقه خود در لیگ برتر (۳پیروزی ۲مساوی ۱شکست) بیشتر از سه پیروزی را کسب کند.قرمزها فقط در 38 مسابقه قبلی خود در این رقابت ها (۳۶پیروزی ۱مساوی ۱باخت) در دو بازی موفق به پیروزی نشدند.‌‌

لیورپول در 5 بازی اخیر لیگ برتر خود در لندن، ازجمله هر چهار بازی این فصل پیروز شده است. آنها آخرین بار در یک فصل، در سالهای 1932-1933، هنگامی که آرسنال و چلسی تنها تیم های لندن در این بخش بودند، 100٪ بازی های خود را در پایتخت پیروز شدند.

پیروزی برای لیورپول در این فصل سی و یکمین پیروزی در یک فصل لیگ برتر خواهد بود، بیشترین تعداد در یک فصل لیگ برتر در تاریخ.‌‌

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در 8 بازی خود در لیگ برتر برابر آرسنال (۵پیروزی ۳مساوی) شکست ناپذیر بوده است و قرمزها در این بازی ها 26 گل به ثمر رسانده اند. او در این رقابت ها بیشتر از آرسنال با اورتون (9بازی) روبرو شده، و فقط در مقابل واتفورد (27گل) گل های بیشتری زده است است.‌‌

الكساندر لاكازت در سه بازی اخیر خود در لیگ برتر دو گل به ثمر رسانده است، بیشتر از 14 بازی قبلی خود.

محمد صلاح در شش بازی لیگ برتر انگلیس مقابل آرسنال (6 گل، 2 پاس گل) در 8 گل مشارکت مستقیم داشته است، در حالی که روبرتو فیرمینو هم تیمی او در 9 بازی لیگ برتر مقابل توپچی ها 11 گل زده است (8 گل ، 3 پاس گل).‌‌

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید