|

لیونل مسی و چالش تمدید قرارداد یا خروج از پاری سن ژرمن : تغییر مربی و خریدهای جدید شرط اصلی

فوتبال۷۲۴ – به گزارش RMC Sport امروز بعدازظهر گزارش داد که لیونل مسی در پایان قرارداد خود در تابستان امسال پاری سن ژرمن را ترک خواهد کرد، مگر اینکه مالکان قطری باشگاه تصمیم بگیرند که تمدید او را اولویت اصلی خود قرار دهند.

 

اگرچه پس از قهرمانی آرژانتینی در جام جهانی بر سر تمدید توافق حاصل شد – قرارداد اولیه ای که او در سال 2021 امضا کرد گزینه ای برای یک فصل اضافی داشت – روابط بین طرف های درگیر از آن زمان بدتر شده است.

 

در چند ماه گذشته، تنش‌هایی بر سر عملکرد مهاجم و همچنین تلاش اطرافیان او برای یک قرارداد بهتر ظاهر شده است.

 

عدم تعهد ظاهری مسی نیز مورد انتقاد قرار گرفته است، علیرغم اینکه در دومین سال حضورش در این باشگاه، با 13 گل و 13 پاس گل تنها در لیگ 1، در یک فصل بهبود یافته ظاهر شد. خلاص شدن از دستمزد او همچنین تعهدات فیرپلی مالی پاری سن ژرمن را کاهش می دهد، زیرا آنها اخیراً پس از جریمه شدن قرارداد امضا کردند. با توجه به علاقه باشگاه سابقش بارسلونا و همچنین اینتر میامی در MLS، تنها سناریویی که باعث می شود مسی در پایتخت فرانسه بماند این است که مالکین عربی تصمیم بگیرد کاملاً روی تضمین یک تمدید تمرکز کند – و حتی در آن زمان هم بسیاری از هواداران مایلند ببینند او باشگاه را ترک می کند.

 

به گفته فابریزیو رومانو، تیم الهلال عربستان سعودی، برای لیونل مسی (35 ساله) مهاجم پاری سن ژرمن را پیشنهادی به ارزش بیش از 400 میلیون یورو در سال ارسال کرده است.

 

با این حال، روزنامه نگار ایتالیایی گزارش می دهد که اولویت آرژانتینی قهرمان جهان، ماندن در اروپا است. تمایل او برای ماندن در این قاره و رقابت در لیگ قهرمانان، گزینه های او را محدود می کند.

 

همانطور که دیروز توسط L’Équipe گزارش شد، مسی و پاری سن ژرمن در تابستان امسال نزدیک به جدایی هستند. با وجود مثبت بودن نشانه های اولیه تمدید، هیچ توافقی حاصل نشد. در حالی که بحث ها همچنان باز است، این احساس وجود دارد که احتمال کاهش یک معامله و نتیجه مثبت وجود دارد. به گفته این نشریه فرانسوی، Les Parisiens از مسی می خواهد دستمزد خود را کاهش دهد و اگر این ملی پوش آرژانتینی قرار باشد فصل آینده در پارک دو پرنس بازی کند، با شرایط پاری سن ژرمن خواهد بود.

 

البته بارسلونا یک گزینه است و این باشگاه به طور فزاینده ای برای بازگرداندن مسی به نیوکمپ خوش بین می شود. رافائل یوسته و ژاوی هر دو اخیراً ابراز تمایل کرده اند که مسی را به باشگاه اصلی خود بازگردانند و مسی مستقیماً با این بازیکن تماس گرفته است.

 

با این حال، همانطور که رومانو گزارش می دهد، باشگاه کاتالانی قبل از ارائه هر پیشنهادی برای مسی که در پایان فصل جاری بازیکن آزاد می شود، منتظر فرپلی مالی هستند.

 

به نظر می رسد که آینده مسی، همانطور که همه چیز پیش می رود، در پی اس جی یا بارسلونا باشد. رومانو گزارش می دهد که او می خواهد حداقل تا کوپا آمریکا 2024 در اروپا بماند، به این معنی که بعید است پیشنهاد 400 میلیون یورویی سالانه الهلال پذیرفته شود.

 

لیونل مسی و همراهان او شروط خاصی برای قرارداد جدید باهم باشگاهی دارند

اولین آن عدم افشا جزییات و رقم و شروط مندرج در قرارداد است

 

مسی برای تمدید با پاری سن ژرمن شروط تایین مربی و بازیکنان جدید را دارد و میخواهد کاملا از برنامه فصل بعد تیم فرانسوی مطلع شود و بعد تصمیم خود را اعلام کند

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید