ماروتا
| | | |

ماروتا: بازی پشت درهای بسته تنها راه اتمام لیگ است

مدیراینترمیلان، به په ماروتا، می گوید بازی در پشت درهای بسته "تنها راه برای پایان لیگ" در پی دیدارهای به تعویق افتاده سری آ است.

فوتبال ایتالیا به دلیل گسترش سریع کروناویروس در طی چند هفته گذشته، با بیش از 2000 مورد تایید شده از بیماری در سراسر ایتالیا، در هرج و مرج فرو رفته است.

بسته به موقعیت تیم میزبان، مسابقات به تعویق افتاده است و همین امر باعث شده است که بین تیم های حاضر در لیگ اختلاف نظر پیش بیاید.

امروز جلسه ای برای حل بحران در رم برگزار شد. مدیر اینتر، ماروتا، پس از پایان جلسه صحبت کرد و گفت که تعادل در تعداد بازی در جدول لیگ باید برقرار شود.

ماروتا در جمع خبرنگاران در خارج از دفتر مرکزی كانوی گفت:

“هماهنگی خوبی، در شرایط سختی که برای كشور پیش آمده، به دست آمد. ما باید از مشکلات بهداشتی بسیار جدی در حوزه خود آگاه باشیم.”

وی گفت:

“تلاش این است که بدون ایجاد عدم تعادل در تعداد بازی تیمها در جدول، لیگ را با نهایت نظم به اتمام برسانیم. اما همانطور که می بینید سناریو به طور مداوم تغییر می کند.”

ما منتظر یک فرمان دولت جدید هستیم، بنابراین می توانیم به چشم باز ادامه دهیم. پشت درهای بسته تنها راه پایان لیگ، با توجه به شرایط و محدودیت هایی که دولت به درستی اتخاذ کرده، است.

وی گفت:

“این شورا پیشنهاد 20 باشگاه را برای از سرگیری بازی های معلق تصویب کرد، این راه حل لیگ سری آ است.”

وی ادامه داد:

“یک هفته اختلاف بین بازی تیمها وجود دارد، به همراه بازی های معلق شده، لیگ سری آ تاریخ های جدید را تنظیم می کند.”

“یووه-اینتر؟ می توان آن را یکشنبه یا دوشنبه بازی کرد.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید