| | |

مارکو‌ رویس: شروع بوندسلیگا به معنی وضعیت عادی در آلمان نیست

به گزارش فوتبال۷۲۴ مارکو رویس کایپتان دورتموند در مصاحبه ای با نشریه اسپانیائی El Pais هشدار داد که بازگشت بوندس لیگا به معنای عادی شدن وضعیت نیست

مارکو رویس ، کاپیتان بوروسیا دورتموند گفته است که بازگشت بوندس لیگا این هفته پس از توقف دو ماهه به دلیل بیماری COVID-19 نشانه بازگشت به زندگی عادی نیست.

بوندسلیگا به اولین لیگ بین 5 لیگ برتر اروپا تبدیل می شود که مسابقات را مجدد آغاز میکند. این مسابقات از شنبه و بدون تماشاگر برگزار می شود. در این بازی دورتموند و شالکه۰۴در رقابتی کلاسیک به نام دربی روهر به مصاف هم می‌روند.

رویس اظهار داشت که بیصبرانه منتظر شروع دوباره لیگ است ولی تأکید کرد که این مسابقات در ورزشگاه های خالی و تحت شرایط سخت بهداشتی و ایمنی برگزار می شود تا تجارت فوتبال از فاجعه‌ای اقتصادی نجات یابد.

رویس امروز در مصاحبه با روزنامه اسپانیایی El Pais گفت:

 

من فکر نمی کنم که بتوانیم درباره زمان عادی شدن وضعیت صحبت کنیم.ما امیدواریم با شروع بازی‌ها صنعتی را نجات دهیم که 55000 نفر را در آن شاغل هستند ، اما طرفداران در خانه می دانند که ما هنوز کروناویروس را شکست ندادیم و با وضعیت طبیعی فاصله زیادی داریم.ما اکنون نمی توانیم از وضعیت شکایت کنیم. همه ما باید به توصیه های پزشکان و سیاستمداران گوش دهیم.دیگر از این واضح‌تر نمیتوانیم وضعیت را توصیف کنیم.

به دلیل مصدومیت ، رویس قادر به رویارویی با شالکه نیست اما با تیمش در هتل اقامت دارد.
تیم ها به منظور کاهش خطر عفونت ، به مدت هفت روز در قرنطینه اجباری بسر می‌برند.

بازیکن تیم ملی آلمان اظهار داشت که برای محافظت از آینده لیگ ، این یک فداکاری کوچک است.

او در ادامه گفت:

نباید از چیزی شکایت کنیم. لیگ و تیم‌ها در تلاشند سیستم را نجات دهند. با همکاری نزدیک با سیاستمداران ، راهی پیدا کردند که فوتبال دوباره شروع شود.شرط اصلی این است که تیم ها به مدت یک هفته قرنطینه شوند. اینگونه می توانیم کار خود را ادامه دهیم. اشتباه است که در این مورد شکایتی کنیم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید