مارکو رز اینتر
| | | | |

مارکو رز مربی بوروسیا مونشن گلادباخ پس از تساوی 2-2 برابر اینتر : نتیجه عادلانه بود

فوتبال724– مارکو رز مربی بوروسیا مونشن گلادباخ احساس می کند که تساوی 2-2 برابر اینتر “نتیجه ای عادلانه” بود و با ابراز تاسف از سن سیرو خارج شد.

این یک بازی چشمگیر در سن سیرو بود، زیرا روملو لوکاکو دروازه حریف را باز کرد، سپس یک پنالتی رامی بنسبایینی و ضد حمله جوناس هوفمن همه چیز را برگرداند، قبل از گل دیگر لوکاکو در دقیقه 90.

مارکو رز در کنفرانس مطبوعاتی خود بعد از تساوی با اینتر گفت:

من فکر می کنم که نتیجه با توجه به آنچه در زمین دیدیم عادلانه است.

ما بازی را آنطور که فکر می کردم توسعه ندادیم، اما در کل از موقعیت های گلزنی خود نهایت استفاده را کردیم. می توانید بگویید کمبود تجربه در کار ما وجود دارد.

بازی در سن سیرو دشوار است، زیرا حتی بدون هوادار نیز تیم های مهمان تحت تأثیر جو قرار می گیرند و ما در نیمه اول بیش از حد به اینتر احترام می گذاشتیم.

ما قادر به انجام همه برنامه ای که آماده کردیم نبودیم، زیرا زمان کافی را در محوطه جریمه حریف صرف نکردیم. یک پایان قدرتمند بود و نیم ساعت پایانی نتیجه مسابقه را واقعاً تعیین کرد.

من خوشبختانه اینجا یک تساوی گرفتم، اما با توجه به روند بازی، حیف بود که ما در گل تساوی آنها نتیجه بهتری نگرفتیم.

این گروه کاملاً باز است، زیرا رئال مادرید با شکست 3-2 در خانه مقابل شاختار دونتسک مواجه شد. مارکو رز در مورد اینتر و رئال گفت:

این نشان می دهد که باید هر بار یک بازی را با بیشترین تمرکز انجام دهیم. رئال مادرید اخراج عصبانی خواهد شد، در حالی که ما نکات مثبت را از بازی خود در میلان می گیریم.

پس از سالها بیرون بودن از لیگ قهرمانان، اجتناب ناپذیر است که ما در ابتدا کمی ساده لوح خواهیم بود. هر چند اشتیاق زیادی به مسابقات وارد می کنیم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید