| | |

مارکو رویس بعد از باخت سنگین بوروسیا دورتموند مقابل بایر۰۴لورکوزن : وضعیت دورتموند ناامید کننده نیست

به گزارش فوتبال۷۲۴ مارکو رویس، مهاجم بوروسیا دورتموند در مصاحبه‌ای که امروز در Bild am Sonntag منتشر شد، درباره جذب این باشگاه و اینکه چگونه می‌توانند باشگاه‌های برتر را علیرغم فروش مداوم بهترین بازیکنان خود به چالش بکشند، صحبت کرد.

در سال‌های اخیر، بروسیا دورتموند بازیکنانی مانند پیر امریک اوبامیانگ، عثمان دمبله، جیدون سانچو و دیگران را فروخته است، در حالی که بسیاری در این کار استدلال می‌کنند که نتوانسته‌اند برای قهرمانی بوندسلیگا را به چالش بکشند.

اگر افراد برتر مرتباً آن را ترک کنند، چگونه BVB می تواند ثبات داشته باشد؟🔻

🎙البته، زمانی که بازیکنان بزرگی دارید که باشگاه را ترک می کنند، سخت است. البته، این همیشه در ابتدا ما را از اهدافمان دورتر می کند، اما پس از آن باید کاری را که در چند سال گذشته انجام داده ایم، انجام دهیم، به عنوان یک خانواده در درتموند کنار هم باشیم و با هم به دنبال راه حل باشیم. این چیزی است که این باشگاه را بسیار خاص و خارق العاده می کند.

با این حال، آیا این ناامید کننده نیست؟🔻

🎙من اینطور فکر نمی کنم. ما در گذشته با وجود خروج بازیکنانی مانند ایلکای گوندوگان، جیدون سانچو یا پیر امریک اوبامیانگ و بسیاری دیگر راه حل هایی پیدا کرده ایم. البته، ما دوست داریم بهترین بازیکنان را حفظ کنیم، اما نمی‌توانیم به تنهایی تصمیم بگیریم، این در اختیار ما نیست و هنوز چند باشگاه هستند که بالاتر از ما در زنجیره غذایی قرار دارند.

بایر لورکوزن روز یکشنبه با نتیجه 5-2 مقابل بوروسیا دورتموند، مدعی قهرمانی بوندسلیگا، که اکنون با 9 امتیاز از بایرن مونیخ صدرنشین عقب است، به پیروزی رسید.

🎙ما اصلا وارد بازی نشدیم. تمام تلاشمان کافی نبود. ما آنچه را که در مورد آن بحث شد اجرا نکردیم و همیشه همان چیزها را می گوییم.”

مارکو رویس درباره وضعیت تیم گفت 🔻

🎙 ما یک “مشکل ذهنی” در تیم داریم . باید آن را برطرف کنیم

درباره وضعیت و فاصله بایرن ؟🔻

 

🎙موضوع بایرن مطرح نیست “موضوعات دیگری و مهمتری برای گفتگو در تیم وجود دارد.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید