مارک روکا بایرن
| | |

مارک روکا : از بودن در بایرن هیجان زده ام، اسطوره من ژابی آلونسو است

به گزارش فوتبال۷۲۴، در هفته پنجم لیگ آلمان فردا بایرن ‌مونیخ و فرانکفورت به دیدار یکدیگر خواهند رفت. به گزارش وب‌سایت رسمی بوندسلیگا مارک روکا در مصاحبه قبل از دیدار شرکت کرد.

مارک روکا هافبک جدید بایرن به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

مارک روکا:

من کمی (آلمانی) یاد می گیرم، سوال می‌پرسم، امیدوارم بتوانم در عرض چند ماه صحبت کنم و افکارم را بیان کنم، برای من این بسیار مهم است زیرا صحبت های تیم به زبان آلمانی است و من می دانم که مهم است، می توانم آن را به خوبی درک کنم.

روکا درباره آینده:

من رویاهای زیادی دارم، اما در حال حاضر من روی کارهای روزمره تمرکز کرده ام. من در حال حاضر روی پیشرفت و تلاش برای یادگیری از مربی و هم تیمی هایم تمرکز دارم. آنها نشان دادند که بهترین هستند، و من واقعاً از یادگیری و پیشرفت بسیار هیجان زده ام.

روکا درباره زبان گفتگو:

ما به زبان انگلیسی صحبت می کنیم. من بسیار مورد استقبال هم تیمی هایم قرار گرفتم، آنها چیزهای زیادی به من می آموزند. ما همچنین با آنالیزورها کار ویدئویی می کنیم و من در آنجا نیز توانستم چیزهای زیادی یاد بگیرم.

روکا درباره مارتینز:

البته او در تمام مدت به من کمک زیادی می کند. کمک او برای من بسیار مهم است. او موفقیت های زیادی در مونیخ کسب کرده است، او یک بازیکن عالی است و اکنون هم تیمی من است، بنابراین من واقعاً از حضور در یک رختکن با او هیجان زده ام.

روکا درباره اسطوره‌ های خود گفت:

من به بازیکنان زیادی نگاه می کنم. ژابی یکی از آنهاست. پیش از این نیز گفتم ژابی آلونسو. او بازیکنی است که من همیشه او را تماشا کرده ام زیرا فکر می کنم او بر تمام قسمتهای مهم بازی تسلط داشت. با توپ و در دفاع، من همیشه بازی خود را بر اساس او بنا کردم.

روکا در مورد تیاگو آلکانتارا:

تیاگو تماشایی است. او بازیکنی است که من او را دوست دارم. او از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. از نظر دفاعی او نیز یک بازیکن عالی است. من واقعاً دوست دارم بازی های او را تماشا کنم. روزی من بازی لیورپول را تماشا می کردم، واقعاً لذت می بردم که چگونه او اینقدر خوب است.

روکا:

من 12 سال در اسپانیول بودم بیش از نیمی از زندگی من، از این بابت بسیار سپاسگزارم و اکنون فرصت دارم که برای بایرن مونیخ بازی کنم. من واقعاً افتخار می کنم و واقعاً هیجان زده ام که اینجا هستم.

روکا در مورد خانواده اش و انتقال به بایرن:

آنها بسیار خوشحال هستند. آنها می دانند که ما برای موفقیت بیشتر آماده و تشنه هستیم، ما نمی خواهیم در جایی که هستیم بمانیم، ما بیشتر می خواهیم. ادامه کار مهم است. می خواستم به اینجا برسم و هر روز چیز جدید یاد بگیرم.

روکا:

من از رشد به عنوان یک فوتبالیست، یادگیری یک زبان جدید، زندگی در خارج از خانه، خارج شدن از منطقه راحتی خودم بسیار هیجان زده هستم. من فقط می خواهم هر روز یاد بگیرم، سعی کنم تا آنجا که می توانم پیشرفت کنم، و به هر طریقی که بتوانم و به هر طریقی که مربی بخواهد به هم تیمی هایم کمک کنم.

روکا در بوندسلیگا:

این یک لیگ است که من همیشه دوست داشته ام. در اینجا چند هم تیمی قدیمی ام وجود دارند، مانند آرون مارتین و دنی اولمو که با آنها در اسپانیول بازی کردم، من با آنها صحبت کردم و همه آنها به من گفت چقدر این لیگ خوب بود.

روکا درباره اولین حضور خود در تمرینات بایرن:

در آغاز، تمرینات کمی من را متعجب کرد! پاس‌ها خیلی سریع بود و این خوب است، من مطمئن هستم که به من کمک می کند پیشرفت زیادی کنم. من فکر می کنم که کمی سخت باشد زیرا همه در اینجا بسیار قوی هستند! اما من مطمئن هستم که به آنها خواهم رسید.

روکا در مورد بازی با دورتموند:

من می دانم که این یک بازی تاریخی است، یک بازی با سابقه زیاد، یکی از مواردی که هر فصل به دنبال آن هستید. خواهیم دید که آیا من به اندازه کافی خوش شانس هستم که درگیر این بازی شوم یا نه. این برای من یک رویا خواهد بود، این باعث افتخار من است.

روکا:

بهترین چیز این است که آن را از درون زمین تجربه کنم، اما اگر اینگونه نباشد، من مطمئناً از هر کجا از هم تیمی هایم حمایت خواهم کرد، مهمترین چیز پیروزی تیم است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید