ترک روسونری
| | | |

مالدینی: هرگز به ترک روسونری فکر نکردم، مدیرفنی میلان جایگاه طبیعی من است

فوتبال724– پائولو مالدینی، مدیر فنی میلان ادعا می کند که “هرگز به فکر ترک روسونری نبوده است و اصرار دارد که بازیهای فصل جاری سری آ باید به پایان برسد.”

از آنجا که مدیر سابق ورزشی زوونیمیر بوبان کار خود را در میلانلو از دست داده، شایعات زیادی به گوش می رسد که مدافع پیشین روسونری راه او را دنبال خواهد کرد.

به نظر می رسد مدیرعامل ایوان گازیدیس مشتاق ایجاد تغییرات بزرگی در باشگاه است، اما مالدینی از نقش خود در این باشگاه لذت می برد و نمی خواهد آن را ترک کند.

من هرگز در مورد ترک باشگاه فکر نکرده ام. من اهل میلان و یک هوادار روسونری هستم، و پدرم اولین کاپیتانی بود که با یک تیم ایتالیایی جام اروپا را به دست آورده است.

او گفت:

لحظه های دشواری وجود داشته است، اما حقیقت این است که برای ترک میلان به دو مؤلفه نیاز داشتم: تمایل خودم به ترک باشگاه و وضعیت تیم.

وقتی لئوناردو به من گفت كه قصد رفتن دارد، من به این فکر كردم كه خودم باشم. بعد از اینکه رئیس کل بخش ورزشی شدم، جایگاه خودم را به راحتی پیدا کردم. من همچنین [زوونیمیر] بوبان و [ریکی] ماسارا را داشتم. من آن را دوست دارم و این چیزی است که به طور طبیعی برای من پیش می آید.

پسر مالدینی، دانیل توسط مارکو جیامپائولو به تیم اول میلان آورده شد و مدیر میلان می داند مورد انتقاد قرار گرفتن از طرف پدرتان چقدر سخت است.

کار آسانی نیست. من پدرم را داشتم كه ما را تمرین می داد و این خيلي بد است، همه مجبور بودند هوای مرا داشته باشند. من با مدیریت پسرم در آکادمی شروع کردم.

جیامپائولو  او را به تیم اول آورد و [استفانو] پیولی اولین بازی سری آ را به وی داد. انتقادات از طرف پدر هرگز شما را خوشحال نمی کند.

مدافع چپ سابق اصرار دارد كه لیگ امسال باید تکمیل شود تا بتواند آسیب های اقتصادی ناشی از بیماری همه گیر جهانی را کاهش دهد.

شما باید سعی کنید فصل را از سر بگیرید و کامل کنید. در این لحظه، شما بدیهی است که باید اولویت را درسلامت جامعه قرار دهید. اما اگر شرایط برای شروع مجدد وجود داشته باشد، باید امتحان کنید.

فدراسیون اعلام کرده است که سعی خواهد کرد بازی ها را از سر بگیرد. پروتکل بهداشتی برای بازیکنان بسیار سفت و سخت خواهد بود. شروع مجدد در ماه ژوئیه به دلیل پایان قراردادهای 30 ژوئن پیچیده است.

با این حال، اگر سعی نکنید، وضعیت تغییر نخواهد کرد و خسارات اقتصادی بسیار زیاد خواهد بود.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید