| | | | | | | | |

مدیرعامل برایتون معتقد است جام باید به لیورپول داده شود

مدیرعامل برایتون بیان کرد که اولویت تیم های لیگ برتری، به پایان رساندن فصل است.

با وجود تصمیمی که در روز جمعه مبتنی بر به تعویق افتادن فصل تا 4 آوریل گرفته شد اما مدیرعامل برایتون معتقد است سرنوشت این فصل لیگ برتر نامشخص است. پنجشنبه آینده نیز یک نشست دیگر برگزار خواهد شد تا درباره آینده فصل نتیجه گیری شود. باربر می‌گوید اگر تصمیم به لغو کردن فصل گرفته شود باید جام به لیورپول اهدا شود زیرا آنها شایسته این عنوان هستند.

او در مصاحبه خود با فوتبال فوکوس گفت:

در لیستی که تهیه شده است حدود 200 یا 300 مورد وجود دارد که باید دربارۀ تمامی آنها تصمیم گیری شود و ما باید برای هر اتفاقی خود را آماده کنیم.

درباره آیندۀ فصل:

اولویت ما و اولویت لیگ برتر، ادامه بازی ها است و این همان چیزی است که ما، طرفداران و باشگاه ها می‌خواهند. اما باید واقع بین باشیم. آیا این ویروس تا 4 آپریل از بین می‌رود؟

وی افزود:

ما باید همه چیز را در نظر بگیریم. حمل و نقل طرفدران و تماشاچیان برای آمدن به ورزشگاه، مربیان، کادر فنی و بازیکنان، مواردی هستند که باید به طور دقیق دربارۀ آنها فکر کنیم و ببینیم اگر بازی ها ادامه یابد چه پیشامدهایی را به دنبال خواهد داشت.
وضعیت کنونی بسیاری از چیزها از جمله اسپانسر‌ها، بلیط های پیش فروش شده و… را تحت تاثیر قرار داده است. این یک وضعیت بسیار جدی است و همه ما به نحوی تحت شعاع این اوضاع هستیم. بحث مالی به همان اندازه که برای لیگ برتر انگلیس مهم است برای لیگ های دیگر نیز یقینا همینطور است و اکنون به خاطر تعویق بازی ها آسیب جدی به این بخش برای همه لیگ ها وارد شده است.

سلامت مردم از هرچیزی برای ما مهم تر است.

ما واقعا می‌خواهیم که این فصل نیز به طور کامل به پایان رسد، ولی در این برهه از زمان هیچ چیز از سلامت مردم برای ما مهم‌تر نیست.

دربارۀ احتمال لغو شدن فصل

اگر بنابر لغو کردن فصل باشد باید جام به لیورپول اهدا شود و در شایستگی آنها برای دریافت این عنوان شکی نیست اما این موضوع (اهدا جام به لیورپول) تا به حال با مخالفت دو باشگاه مواجه شده است و باید به اتفاق نظر برسیم.

وی بیان کرد

یکی از گزینه های پیشنهادی برای ادامه فصل، برگزاری بازی های به صورت فشرده در دو یا سه هفته است اما این پیشنهاد حتی تصورش هم دشوار است. با این حال باز من معتقدم اگر بخواهیم قهرمان این فصل را معرفی کنیم، تیمی جز لیورپول شایسته این عنوان نیست. آنها این فصل بسیار تلاش کردند و این عملکرد آنها برای همه واضح است.
با این حال مسائل دیگری همچون وضعیت تیم های صعود کننده و تیم هایی که باید حذف شوند و تیم هایی که باید سهمیه بیگرند وجود دارند که تصمیم گیری نهایی را سخت می‌کند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید