| |

مدیر عامل فیورنتینا: احتمال منحل شدن این فصل سری آ بسیار زیاد است

روکو کومیسو مدیر عامل فیورنتینا، مدعی شده است که به احتمال فراوان این فصل سری آ دیگر برگزار نخواهد شد.

روز چهارشنبه مسئولان برگزاری سری آ با مقامات یوفا جلسه ای در خصوص ادامه یا منحل شدن مسابقات خواهند داشت. احتمال این که مسابقات در تابستان تکمیل شود نیز وجود دارد.

کومیسو به گر پارلامنتو گفت:

“ما در حال حاضر نمی توانیم تمرین کنیم ولی امیدواریم به زودی به حالت قبل برگردیم. این بیماری هنوز خطرناک و فراگیر است و ما نمی دانیم چه افرادی در خطر ابتلا هستند. امیدوارم که شیوع این ویروس در جنوب ایتالیا بیشتر نشود زیرا جنوب ایتالیا، امکانات به مراتب کمتری در مقایسه با شمال ایتالیا دارد.”

وی افزود:

“ما خوشبینانه و امیدوار به مسائل می نگریم اما این حقیقت است که افرادی در ایتالیا بیکار شده اند و اقتصاد کشور در حال نابودی است”

طبق یک توافق بین بازیکنان و باشگاه یوونتوس، میزان دستمزدهای بازیکنان تا ماه ژوئن کاهش داده شد که این کار با حمایت تیم های دیگر همراه شد.

کومیسو در حمایت ازاین اقدام گفت:

“ما علاوه بر باشگاه ورزشی یک شرکت نیز هستیم. این اقدام یوونتوس بسیار مثبت بود. ما در آینده باید مسائل زیادی در مورد باشگاه داری یاد بگیریم.”

او همچنین گفت:

“نکته مثبت شیوع کرونا این بود که همه با هم متحد شدیم و فیورنتینا نیز اقدامات انسانی زیادی انجام داد. به احتمال فراوان امکان دارد این فصل، دیگر برگزار نشود ولی ما همچنان به تلاش ادامه می دهیم و امیدواریم.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید