| | | | | |

مربی آلمانی کلافه از پرسش ها دربارۀ کروناویروس

مربی قرمزها به بازیکنان خود یادآوری کرد که هنوز یک نیمه باقی است و خوشبختانه این نیمه در آنفیلد است و ما باید تمام استفاده خود را از این فرصت تکرار نشدنی ببریم.

قرمزهای آنفیلد پس از شکست در متروپولیتانو حالا در آنفیلد به یک گل نیاز دارند تا بازی به پنالتی کشیده شود و یا موفق به ثمر رساندن حداقل دو گل شوند تا بتوانند بدون هیچ اما و اگری به مرحلۀ بعد صعود کنند.

لیورپول در چند بازی اخیر خود عملکرد خوبی از خود نشان نداد اما به نظر می‌رسد که قرمزها این وضعیت آشفته را پشت سر گذاشته اند وحال مربی آنها انتظار عملکردی بهتر را مقابل اتلتیکومادرید دارد. کلوپ در مصاحبه خود به جادوی آنفیلد اشاره کرد و بیان داشت که جو آنفنیلد می‌تواند هر چیزی را تغییر دهد.

دربارۀ اتلیتکو مادرید گفت:

اتلتیکومادرید تیم بسیار با تجربه ای است و سابقه حضور طولانی در این رقابت ها را دارد پس قطعا آنها با شرایط مختلف آشنایی دارند. ولی من می‌توانم بگویم که آنها تا به حال در شرایطی مثل جو آنفیلد قرار نگرفته‌اند. و این همان چیزی است ( جو آنفیلد ) که ما می‌خواهیم از آن بهره ببریم و امیدوارم موفق شویم.

در بازی رفت، سادیو مانه در نیمه اول کارت زرد دریافت کرد و همین موضوع باعت شد تا کلوپ او را در نیمه دوم تعویض کند و از اخراج احتمالی او جلوگیری کند.

دربارۀ تعویض مانه:

اگر آن اتفاق در بازی برگشت بیفتد هرگز من آن تصمیم را نمی‌گیرم ولی در آن بازی من مانه را تعویض کردم چون هنوز بازی تمام نشده بود و یک نیمۀ نود دقیقۀ‌ای دیگر باقی بود. سادیو عملا هیچ کاری نکرد و من اصلا انتظار چنین تصمیمی از داور را نداشتم. ما در بازی ها قطعا به داوری نیاز داریم که نسبت به این موقعیت ها کاملا آگاه باشد و بتواند درست تصمیم‌گیری کند.

با کنایه درباره حرکت بازیکن حریف می‌گوید

خیلی وقت‌ها شاهد این هستیم که تیم مقابل با انجام این کار ها قصد دارد تا بازیکن تیم حریف را از زمین به نحوی بیرون بفرستد تا اینگونه در بازی تیم حریف تداخلی ایجاد کند!

دربارۀ بازی فردا شب:

ما انتظار داریم که اتلتیکومادرید با تجربه در زمین ظاهر شود و ما باید با آن کنار بیاییم و تمام تلاش خود را به کار ببندیم. باید بهتر از بازی اول و بهتر از اتلتیکو در زمین ظاهر شویم؛ این را باید فردا در زمین بازی عملا نشان دهیم و اگر من الان فقط حرف بزنم، حرف های من هیچ فایده‌ای نخواهد داشت.

کلوپ همچنان بیان کرد که هندرسون وضعیت خوبی دارد و مقابل اتلتیکومادرید در دسترس خواهد بود. اما آلیسون فعلا غایب است وحتی به دربی مرسی‌ساید نیز نمی‌رسد.
او همچنین توانایی و استعداد مهاجم سرخ و سفید های مادریدی، فلیکس را ستود. نکته قابل توجه در این نشست خبری واکنش تند و همراه با عصبانیت کلوپ در مورد سوالی بود که یک خبرنگار اسپانیایی دربارۀ ویروس کرونا از وی پرسید. کلوپ بعد از اینکه با تندی جواب خبرنگار را داد، محل مصاحبه را ترک کرد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید