| |

مرگ تدریجی یک استعداد در وستفالن

به گزارش فوتبال۷۲۴ به نقل از روهر ناخریشتن ، نیکو شولتز این تابستان تیم بوروسیادورتموند را ترک خواهد کرد. این مدافع آینده دار ، بازیکن تیم ملی ، در سال 2019 با 25 میلیون یورو به دورتموند نقل مکان کرد و در طی دو سال بیشتر ارزشش را از دست داده است.

نیکو به طور کلی دو فصل خوب در هافنهایم داشت ، مانند خود این باشگاه ، در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرد و ثابت کرد که بسیار خوب است. اما با انتقال به بروسیا ، او نتوانست خود را نشان دهد و در تیم مهره اصلی شود.

شولتز در اولین فصل حضور در بوندسلیگا در 11 مسابقه به میدان رفت . در لیگ قهرمانان اروپا ، او بیشتر از ۳ بازی را انجام نداد و در یکی از آنها به عنوان بدترین بازیکن شناخته شد. بعد از فصل ، اوضاع از همه لحاظ بدتر شد. تعداد رهگیری از 0.8 به 0.2 در هر مسابقه ، انتخاب از 1.0 به 0.4 کاهش یافت و پیروزی در تک مبارزات که به هر حال نقطه قوت بازیکن نبود ، از 45٪ به 31٪ کاهش یافت ، برای گویریرو این شاخص به طور متوسط 58٪ بود. رقابت نفر به نفر برای نیکو از 44٪ به 21٪ کاهش یافت. اگر تصویر کلی بگیرید ، عملکرد بازیکن تقریباً نصف شده است ، اما این مربوط به باشگاه است. در تیم ملی عملکرد شولتز در سطح کیفی بالاتر است.

در حال حاضر ، قیمت بازیکن 10 میلیون یورو است. من فکر نمی کنم با توجه به بحران موجود در بیماری کوید ، باشگاهی آماده پرداخت این نوع پول برای یک بازیکن باشد. به احتمال زیاد نیکو به هافنهایم باز می گردد یا به باشگاهی در میانه جدول منتقل می شود ، جایی که بدیهی است قادر خواهد بود بازی بسیار بیشتری را تجربه کند. اما قبل از تابستان ، با توجه به احتمال آمدن سرمربی جدید در پایان فصل ، همه چیز هنوز هم می تواند تغییر کند. شاید شولتز در برنامه هایش جا بیفتد. تاکنون شایعاتی مبنی بر علاقه به این بازیکن از سوی سایر باشگاه ها در مطبوعات منتشر نشده است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید