| | | |

مسوت اوزیل : من در آرسنال می مانم، نمی توانند من را بیرون کنند

فوتبال724– مسوت اوزیل ستاره جنجالی فوتبال آلمان در مورد حواشی اخیرش در باشگاه آرسنال، کاهش دستمزدها، نیمکت نشینی و قراردادش با آرسنال مصاحبه مفصلی انجام داده است.

اوزیل به اتلتیک گفت:

اگر شرایط را در نظر بگیرید، نمی توانید از این آمار استفاده کنید [که نشان می دهد آرسنال بدون اوزیل بهتر عمل کرد].

اگر مجبور باشید، دقیق تر است كه به داده های كل دوران من در آرسنال و همچنین از 10 بازی بعد از انتصاب میكل، نگاه كنید. برای كسی كه به سختی در یك سال و نیم قبلش در ترکیب قرار می گرفت، خیلی بد نیست.

مردم همیشه شما را دوست خواهند داشت یا از شما متنفر هستند. و اصلی ترین چیز افرادی است که شما را می شناسند و آنچه که فکر می کنند. آنچه که افراد خارج از دایره نزدیکان من درباره بازی من یا شخصیت من می گویند بی ربط است. آنها فقط برای جلب تبلیغات حرف می زنند و تبلیغ می کنند. نام من باعث می شود که به آنها جلب توجه شود.

خرچقدر دوست دارید این کار را انجام دهید. من اهمیتی نمی دهم، یا به افرادی گوش نمی دهم که من را نمی شناسند. من به دلیل وجود آنها به اینجا نرسیدم بلکه به دلیل خانواده و دوستانی که به آنها اعتماد دارم و همیشه پشت سرم هستند، به اینجا رسیده ام.

وی اضافه کرد:

من نمی توانم در مورد مکالمات خصوصی خود با مربی صحبت کنم. اما می توانم به شما بگویم که بدنم را خوب می شناسم. من به اندازه کافی مناسب بودم که هر بازی را قبل از استراحت بخاطر شیوع کرونا انجام دهم و جدا از یک مصدومیت کوچک، بعد از سرگیری مسابقات هم همینگونه بوده است.

دختر من در حالی که ما در قرنطینه بودیم متولد شد، بنابراین شاید همیشه خواب کامل نداشته باشم، اما این طبیعی است. من به خاطر او در واقع انرژی و هیجان بیشتری داشتم. به عنوان یک بازیکن، شما گاهی اوقات روزهای بدی را سپری می کنید و همیشه نمی توانید خوشحال باشید، به خصوص اگر بازی نکنید.

وقتی می دانید چقدر خوب هستید و می دانید که برای بازی انتخاب نمی شوید، سخت است که 100 درصد آماده باشید و البته می توانید ناامید شوید. این حرفه من است، این همان کاری است که من دوست دارم انجام دهم: حضور در زمین، بازی کردن در مسابقات، نشان دادن به مردم، کمک به باشگاه و تیم.

من به تصمیم مربی کاملاً احترام می گذارم اما معتقدم که این موارد باید عمدتاً در زمین تصمیم گیری شوند. بعد از شروع مجدد بازی ها، به من فرصتی برای نشان دادن کارهایی که می توانم انجام دهم داده نشد. شما نمی توانید 10 بازی پشت سر هم بازی کنید اگر نا آماده باشد، به اندازه کافی خوب نباشید یا به خوبی رفتار نکنید.

اگر من این بازی ها را بد بازی می کردم و به همین دلیل به طور کامل کنار گذاشته می شدم، می توانستم درک کنم  اما حقیقت این طور نبود.

ملی پوش سابق آلمان به اتلتیک گفت:

موضع من واضح است. من تا آخرین روز قرارداد اینجا خواهم بود و هر آنچه را برای این باشگاه دارم، خواهم داد.

اوزیل گفت:

اوضاع و احوال اینها هرگز مرا شكسته نخواهد كرد، آنها فقط مرا قوی تر می كنند. من در گذشته نشان دادم که می توانم به تیم برگردم و دوباره آن را نشان خواهم داد.

من تصمیم خواهم گرفت كه چه زمانی از آرسنال بروم، نه افراد دیگر. من قرارداد دو یا سه ساله امضا نکردم، من چهار ساله امضا کردم و باید مورد احترام همه باشد.

اوزیل گفت:

اوضاع دشوار بوده است اما من عاشق آرسنال هستم، من عاشق کار در آنجا هستم، من عاشق مردم در این باشگاه هستم، افراد واقعی، افرادی که مدت ها با آنها بوده ام . و من لندن را دوست دارم، خانه من است.

هر اتفاقی که در دو فصل گذشته افتاد، من از نظر ذهنی خوشحالم و بسیار قوی هستم. من هرگز از هیچ چیز دست برنمی دارم. من می خواهم به تیمم کمک کنم و برای آن می جنگم. اگر من آماده باشم، می دانم چه کاری می توانم در زمین انجام دهم.

اوزیل افزود:

وقتی بازیکن می خواهد جدا شود و باشگاه می گوید نه، بازیکن باید آن را بپذیرد مگر اینکه آنها با هم راه حلی پیدا کنند. بنابراین وقتی یک باشگاه می خواهد بازیکنی را اخراج کند و بازیکن بگوید نه، باشگاه باید آن را بپذیرد مگر اینکه یک راه حل با هم پیدا شود. من نمی خواهم آنجا را ترک کنم، به همین سادگی.

وی گفت:

من در سال 2018 گزینه های زیادی داشتم که می توانستم به عنوان یک بازیکن آزاد پول بیشتری به دست بیاورم، اما من خودم را به آرسنال متعهد کردم زیرا این باشگاه و طرفدارانی بود که می خواستم برای آنها بازی کنم. به این معنا، هیچ چیز تغییر نکرده است. میکل کیفیت من را می شناسد و من وقتی به من احتیاج دارد آماده هستم.

من به فکر پیش فصل نیستم، سال آخر، من می توانم مایوس شوم، می دانم که بازی نمی کنم. این زمان های آسانی برای آرسنال نیست و می خواهم کمک کنم.

اوزیل گفت:

من هنوز چیزهای زیادی برای ارائه دادن دارم و با همه توانم تمرین می کنم، خواه در ترکیب باشم یا نه. در صورت ورود به بازی، باید آماده باشید. من تمام کارهای لازم را در زمین، با مربی بدن ساز و ورزشی انجام می دهم. این تنها کاری است که می توانم انجام دهم.

اوزیل در مورد کاهش حقوق به اتلتیک گفت:

ما به عنوان بازیکن، همه ما می خواستیم در مشکلات تیم مشارکت کنیم. اما ما به اطلاعات بیشتری نیاز داشتیم و بسیاری از سوالات بی پاسخ بودند.

برای هر کسی که در این شرایط باشد، شما حق دارید همه چیز را بدانید، بفهمید که چرا این اتفاق می افتد و پول در کجا خرج می شود. اما ما جزئیات کافی را کسب نکردیم، فقط باید تصمیمی بگیریم. خیلی سریع بود برای چیزی که بسیار مهم است و فشار زیادی وجود دارد.

این مخصوصا برای بچه های جوان عادلانه نبود و من از قبولش خودداری کردم. من یک کودک در خانه داشتم و به خانواده ام در اینجا، در ترکیه و در آلمان و به خیریه های من نیز تعهد دارم، و همچنین یک پروژه جدید ما برای حمایت از افراد در لندن شروع کردیم که با احساس قلبی بود و نه برای تبلیغات.

افرادی که مرا می شناسند، دقیقاً می دانند که من چقدر سخاوتمند هستم و تا آنجا که من آگاه هستم، من تنها بازیکنی نبودم که در پایان این کاهش حقوق را رد کردم، بلکه فقط نام من رسانه ای شد.

من حدس می زنم که به این دلیل است که این من هستم و مردم دو سال تلاش کرده اند تا مرا نابود کنند، من را ناراضی سازند، و دستور کار خود را پیش ببرند و هواداران را علیه من بشورانند و تصویری را که درست نیست از من ترسیم کند.

احتمالاً این تصمیم شانس حضور من در زمین را تحت تأثیر قرار داده است، من نمی دانم. اما نمی ترسم از موضع گیری درمورد آنچه که احساس می کنم درست است، و وقتی می بینید که اکنون با مشاغل چه اتفاقی افتاده است ، نمی ترسم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید