| |

مصاحبه آلگری قبل از بازی یوونتوس مقابل اینترمیلان در‌ سوپرکاپ ایتالیا

به گزارش فوتبال۷۲۴ ماسیمیلیانو آلگری توضیح می دهد که چرا شزنی مقابل اینتر بازی نمی کند و یوونتوس چگونه جای فدریکو کیه‌زای مصدوم را پیش از فینال سوپرکاپ پر خواهد کرد

ملی پوش لهستانی یک ضربه پنالتی دیرهنگام را در پیروزی 4-3 بانوی پیر مقابل رم در روز یکشنبه مهار کرد اما در سوپرکاپ روی نیمکت خواهد بود.

آلگری در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت:🔻

“بعضی از بازیکنان بهبود نمی یابند، بونوچی در دسترس خواهد بود، اما او نمی تواند 90 دقیقه بازی کند، الکس ساندرو بهبود یافته است، دنیلو هفته آینده باز خواهد گشت.”ماتیا پرین از آنجایی که شزنی هنوز برگ سبز کوید را در اختیار ندارد، در دروازه بازی را شروع خواهد کرد. همه بازیکنان واکسینه شده‌اند، اما شنزی آخرین نفر بود و در آخرین لحظه به ورزشگاه می‌رسد، بنابراین روی نیمکت می‌رود.»

این بدان معناست که دروازه بان سابق آرسنال کمتر از دو هفته پیش اولین بازی را انجام داد، با توجه به اینکه برگ سبز پس از 15 روز از اولین دوز در دسترس است،در دروازه خواهد بود

آلگری همچنین از دانیله روگانی دفاع کرد که پس از پیروزی یوونتوس مقابل رم در روزنامه های ورزشی ایتالیا نمره پایینی کسب کرد.🔻

 

من رتبه بندی بازیکنان را روز قبل در La Gazzetta dello Sport خواندم. من نمی خواهم از کسی انتقاد کنم، اما قضاوت در مورد روگانی بیش از حد بود، فکر می کنم او بهترین بازیکن زمین مقابل رم بود.او بازی خوبی انجام داد و من می خواستم این را بگویم.

 

فدریکو کیه‌زا به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو تا پایان فصل از میادین دور خواهد بود، اما این مربی حاضر به بحث در مورد اینکه آیا یوونتوس دنبال جایگزین او در بازار خواهد گشت یا خیر نبود.

الگری گفت: 🔻

من بعد از بازی و دیروز صبح با او صحبت کردم.
من برای او و برای فوتبال ایتالیا متاسفم، اما این اتفاقات رخ می دهد. او جوان است و زمان برای بهبودی دارد. او احساس می کند خوب است، از نظر روحی خوب است، حالا همه باید کارهای بیشتری انجام دهند.
من در مورد نقل و انتقالات صحبت نمی کنم، این تیم ما است، سپس خواهیم دید چه اتفاقی می افتد. ما دژان کولوسفسکی، کایو خورخه، آلوارو موراتا و پائولو دیبالا را داریم و خوان کوادرادو نیز می تواند به عنوان وینگر بازی کند.

 

کولوسفسکی با انتقال به تاتنهام مورد توجه قرار گرفته است، اما مصدومیت کیه‌زا به این معنی است که او احتمالا تا پایان فصل در تورین خواهد ماند.
الگری دراین باره گفت: 🔻

دیروز با او صحبت کردم.
او دو سال است که در یوونتوس بوده و معنی آن را می‌داند. او باید از نظر ذهنی گام دیگری بردارد. اینگونه است که حرفه یک بازیکن می تواند بهبود یابد.
او ویژگی های مهمی دارد، او باید بلوغ لازم برای بازی کردن را پیدا کند.
ما باید کیفیت پاس‌ها را بهبود بخشیم و آرام‌تر باشیم، برای ساختن از عقب عجله داریم و نباید عجله کنیم. ما باید پیشرفت کنیم، اینتر یک تیم فیزیکی است و ما باید از هر قسمت فردا نهایت استفاده را ببریم.
خوشحالم و تکرار می کنم که به زمان نیاز داریم، شما فقط با بازی کردن تجربه کسب می کنید. ما باید بازی فردا را ببریم و تیم محکم تری شویم.هر چیزی ممکن است در یک بازی حذفی اتفاق بیفتد، اما بهترین تیم معمولاً لیگ را می برد. ما باید به کسانی که در صدر جدول لیگ هستند برسیم، سپس خواهیم دید که آیا می‌توانیم برای عنوان قهرمانی فصل بعد رقابت کنیم یا نه.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید