| |

مصاحبه آنجلوتی قبل از بازی رئال‌مادرید مقابل اینترمیلان در لیگ قهرمانان

به گزارش فوتبال۷۲۴ فردا دو تیم رئال مادرید و اینترمیلان در‌هفته ششم لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت ،قبل از بازی آنجلوتی به صحبت درباره تیم رئال مادرید پرداخت

سرمربی رئال مادرید در مورد اینتر و خواسته های پیرامون باشگاهش صحبت کرد

 

آنجلوتی درباره اینتر و برزوویچ🔻

او یکی از بازیکنان کلیدی اینتر است، اما نه تنها او. او بازیکنی است که با توپ و بدون توپ خوب حرکت می کند. ما باید در هر دو مرحله کنترل خوبی داشته باشیم. ناپل؟ من در دور دوم لیگ قهرمانان این تیم را ترک کردم. من کارم را انجام دادم.او باهوش است. او خیلی خوب سازگار شده است. او می خواست برای این تیم بازی کند.”

آنجلوتی درباره دربی

“اولویت اینتر است، نه اتلتیکو. این بزای روز یکشنبه خواهد بود.”

آنجلوتی درباره اول شدن در گروه

“اینتر یک تیم معتبر است، ما مقابل حریفی که بسیار خوب بازی می کند قرار داریم. ما در جایگاه اول و در استادیوم خود بازی می کنیم. این سه امتیاز مهم است.”

آنجلوتی درباره مقایسه با سال 2015

“مقایسه کردن دشوار است. ما برنده نشدیم، اما نزدیک ماندیم. مصدومیت مودریچ در آن زمان مهم بود. هر سال تاریخ خود را دارد، قابل مقایسه نیست.”

آنجلوتی درباره میلیتائو

او از نظر تاکتیکی بسیار پیشرفت کرده است. از نظر فردی ویژگی های فوق العاده ای دارد، اما چیزی که بهبود یافته این است که چگونه با بقیه دفاع بازی می کند.”

آنجلوتی درباره خودش و کادر

“من مجبور نیستم چیزی را به کسی ثابت کنم. من یک کادر مربیگری جوان دارم که شور و شوق خود را با تجربه من ترکیب می کنند.”

آنجلوتی درباره اروپا و سطح بازیها

“شما می توانید با همه برای کیفیت رقابت کنید… هیچ چیز بیشتر از این مهم نیست. اگر می خواهید برنده شوید، باید بهترین ها را حذف کنید، مهم نیست در یک هشتم یا یک چهارم هستید. من نمی دانم که ما برنده می شویم،ولی بله، ما رقابت خواهیم کرد.”

آنجلوتی درباره واران

“قهرمانی تاریخ این باشگاه است، باشگاهی که بیشترین برد را در اروپا کسب کرده است. به خاطر همین شرط اصلی قهرمانی است. اگر اینجا هستید، باید آن را بدانید. شما نمی توانید فقط خوشحال باشید.” ما دهمین اروپا را بردیم و جشن گرفتیم، اما می‌دانستیم که راه هنوز ادامه دارد.»

آنجلوتی درباره بازی

ایده این است که برای هر بازی به خوبی آماده شویم، نه فقط بازی اینتر. فردا می خواهیم یک تیم قدرتمند را شکست دهیم. هدف این است که به پایان این رقابت برسیم که بسیار سخت است.”

آنجلوتی درباره ترکیب و زمان بازی

ما در حال نشان دادن کیفیت و تعهد تیم هستیم. گاهی یکی فیکس می شود و در برخی موارددیگری.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید