|

مصاحبه آنچلوتی قبل از بازی رئال مادرید با اوساسونا

کارلو آنچلوتی به ادن هازارد هشدار داده است که باید برای کسب جایگاه در تیم رئال مادرید بجنگد : 🔻

“مشکل او در حال حاضر این است که مربی ای دارد که بازیکن دیگری را ترجیح می دهد.”

هازارد 30 ساله در پیروزی 2-1 مادرید در ال کلاسیکو مقابل بارسلونا در روز یکشنبه یک تعویضی بدون استفاده بود، زیرا او در هفته گذشته به دلیل مصدومیتی که در بازی های تیم بلژیک پیدا کرد، پیروزی 5-0 مقابل شاختار دونتسک را هم در لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد.

آنچلوتی وینیسیوس جونیور را انتخاب کرد – که در این فصل 7 گل به ثمر رسانده است – و رودریگو را در گوشه‌ها در بازی نیوکمپ انتخاب کرد و زمانی که هر دو در بازی افتتاحیه دیوید آلابا حضور داشتند، پاداش خود را دریافت کرند.

به گزارش فوتبال۷۲۴ آنچلوتی در کنفرانس خبری روز سه شنبه پیش از بازی مادرید در لالیگا با اوساسونا گفت:🔻

مشکلی که هازارد در حال حاضر دارد این است که او مربی ای دارد که بازیکن دیگری را ترجیح می دهد. این می تواند در تیمی مانند رئال مادرید اتفاق بیفتد. آنچه مهم است این است که بازیکن انگیزه لازم برای بازی کردن را داشته باشد. او این کار را انجام می دهد.”

 

هازارد در این فصل بعد از دو سال که به دلیل مشکلات مچ پا از زمان خرید از چلسی در سال 2019 متحمل شده بود، در این فصل بهبودهایی را در فرم و آمادگی جسمانی خود نشان داد.

ملی پوش بلژیکی در این فصل 7 بازی در لیگ انجام داده است که 4 بازی از آن ها شروع کرده است، اما هنوز گلزنی نکرده است. تنها گل او در فصل 22-2021 برای کشورش مقابل جمهوری چک در سپتامبر بود.
آنچلوتی گفت:🔻

 

او کاملاً همه چیز را دارد. او تمام ویژگی های رئال مادرید را دارد. او باید به جنگیدن ادامه دهد. گاهی اوقات این اتفاق می افتد، لحظاتی وجود دارد که مربی دیگران را ترجیح می دهد.
کم کم او به بهترین نسخه خود باز می گردد. من متقاعد شده ام که او در این فصل به بهترین شکل خود خواهد رسید و بیشتر از آنچه اکنون بازی می کند بازی خواهد کرد.”

آنچلوتی همچنین با رونالد کومان سرمربی بارسا ابراز همدردی کرد که پس از شکست در ال کلاسیکو، ماشینش توسط گروهی از هواداران خشمگین محاصره شد.
آنچلوتی گفت:🔻

 

“من به کومان علاقه داشتم.” “این اتفاق نباید بیفتد، ما نمی توانیم بی ادبی را تحمل کنیم. این یک مشکل اجتماعی است، حق کومان این نیست، این فقط یک مشکل فوتبالی نیست. این بی احترامی به شخص است نه مربی.”

 

آنجلوتی افزود:🔻

 

زندگی یک مربی زیباست، ما کاری را که دوست داریم انجام می دهیم و این مهم ترین کار است، انتقاد را هم باید بپذیرید اما چیزی که آزاردهنده است عدم احترام است.

آنچلوتی همچنین فاش کرد که گرت بیل پس از آسیب دیدگی همسترینگ توسط کادر پزشکی اجازه بازگشت به تمرینات را داشته است.

این مهاجم هفته آینده تمرینات خود را با هم تیمی های خود آغاز خواهد کرد و می تواند برای بازی مادرید با رایو وایکانو در 6 نوامبر در دسترس باشد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید