| | |

مصاحبه ادن ترزیچ سرمربی تیم بوروسیادورتموند قبل از بازی با بایرن مونیخ در بوندسلیگا

فوتبال۷۲۴ – بوروسیادورتموند فردا مقابل بایرن مونیخ صف‌آرایی میکند تا از مقام صدر جدول خود دفاع کند.ادن ترزیچ حالا باید تیمش را برای تیم توماس توخل آماده کند

 

ترزیچ در ابتدا درباره اخراج جولیان ناگلزمن گفت

 

🎙برای اتفاقی که برای جولیان ناگلزمن افتاد متاسفم. فکر می کنم جولیان مربی بسیار موفقی است. با این حال، همه ما می دانیم که فوتبال با چه سرعتی می تواند حرکت کند. صادقانه بگویم از دیدن هر دوی آنها خوشحالم. من همچنین خوشحالم که فردا به توماس توخل خوش آمد می گویم. این فقط نشان می دهد که من در اوج موفقیت هستم. ما دیدیم که او (توخل) نه تنها در اینجا کار برجسته ای انجام داد، بلکه دوران بسیار موفقی را در پاریس سپری کرد. و چیزی که بسیار تاثیرگذار بود: اینکه چگونه او چلسی را گرفت و در چند ماه یک تیم قوی و خوش بازی را گرد هم آورد که در نهایت قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد. این نشان می دهد که او نه تنها یکی از بهترین مربیان، بلکه یکی از موفق ترین مربیان سال های اخیر فوتبال اروپاست. بنابراین ما مشتاقانه منتظریم تا فردا او را از طرف دیگر ببینیم. اما: فردا تیم او را تماشا نخواهم کرد. من به تیمم کمک خواهم کرد تا فردا برنده شود.

 

درباره نتایج منفی پی در پی در مونیخ ترزیچ گفت:

 

🎙دو سال پیش ما واقعاً به هم نزدیک بودیم. باید شجاع باشیم و فردا از شانس هایمان استفاده کنیم و چهره متفاوتی نسبت به سال های گذشته در مونیخ نشان دهیم. ما می خواهیم سبک فوتبال خود را به مونیخ ببریم.

 

آیا این مسابقه برای قهرمانی است؟

 

🎙ما اهمیت این مسابقه را می دانیم، اما شانس خود را هم می دانیم. ما می خواهیم از این فرصت استفاده کنیم. ما هنوز خودمان را شکارچی می بینیم. ما اشتیاق و اعتماد به نفس بالایی داریم. با این حال، ما با ادعای قهرمانی پیش نمی رویم، بلکه با تواضع در مسابقه پیش می رویم. نباید فراموش کنیم که در دهه گذشته در فوتبال آلمان چه گذشت. ما به این موقعیت خوب رسیدیم چون متواضع ماندیم.

 

– درباره وضعیت رده بندی نزدیک لیگ ترزیچ گفت:

 

🎙ما با هدف سرمایه گذاری در همه چیز به راه افتادیم. ما می توانیم تیمی نمونه برای خودمان و رقبا باشیم. بازی فردا ممکن است روندی را رقم بزند، اما همه چیز را تعیین نخواهد کرد. وقتی ببینید در 9 یا 10 بازی اخیر بوندسلیگا چه اتفاقی افتاده است، همه چیز ممکن است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید