| | |

مصاحبه ادین ترزیچ مربی دورتموند

«ما می خواهیم در این فصل به دو هدف بزرگ دیگر برسیم. یکی صعود به لیگ قهرمانان است و برای این منظور ما به سه امتیاز نیاز داریم. اما این واقعیت را تغییر نمی دهد که تمایل زیادی برای کسب جام حذفی وجود دارد.

ما موفق شدیم که در برابر کیل پایمان را از روی پدال گاز برنداریم [شتاب در بازیهای قبلی را حفظ کنیم]. ما می خواهیم [بازی آینده را] براساس این مورد [حفظ شتاب در بازی] و [نحوه] بازی در چند هفته گذشته انجام دهیم. ما در آنجا توانستیم اعتماد به نفس زیادی کسب کنیم و به این اعتماد بنفس برای خیز نهایی در بوندسلیگا و جام حذفی نیاز داریم.»

در مورد تیم لایپزیگ :

«ما حریف را دست كم نخواهیم گرفت و آنها را بر اساس 5 بازی گذشته شان قضاوت نخواهیم كرد، بلکه آنها را بر اساس استعداد و كیفیتشان ارزیابی میکنیم. آخرین بازی ها برابر لایپزیگ همیشه در سطح بسیار بالایی بوده است. نکته این است که ما ساعت 3:30 بعد از ظهر [به وقت محلی] آنجا هستیم. درست روز شنبه و برای همه روشن می کنیم که ما به این سه امتیاز نیاز داریم.»

«بازی با لایپزیگ همیشه نزدیک بوده، که این قضیه شامل بازی دور رفت هم می شود، حتی اگر نتیجه کاملا قاطع به نظر برسد. دو تیم برتر با هم روبرو می شوند که در لیگ هر هفته اغلب در سطح بالایی بازی می کنند. ما موفق شدیم در مقایسه با لایپزیگ خوب بازی کنیم و این کار دوباره ما در روز شنبه است.

تیم لایپزیگ  “از نظر سیستم و بازیکنان بسیار انعطاف پذیر” است. آنها یک ترکیب بسیار متنوع با بازیکنان  با مشخصه های مختلف دارند و می توانند در طول بازی سریع واکنش نشان دهند. در بوندسلیگا، ساکسونها ها فقط 25 گل دریافت کردند و بنابراین بهترین خط دفاعی را دارند. برای شکستن این خط دفاعی، ما به همه بازیکنان و از جمله مارکو رویس اماده نیاز داریم.»

 

در مورد وضعیت مصدومین

ارلینگ هالند که به دلیل مصدومیت مجبور شد شنبه مقابل کیل بیرون زمین بماند، باید تمرینات تیمی را از روز پنجشنبه دوباره شروع کند. ما امیدواریم كه مصدومیتش بدون درد باشد و بنابراین برای روز شنبه یکی از گزینه هاست. جیووانی رینا نیز که باید پس از ضربه آرام به ماهیچه پشت ساق در بازی با کیل تعویض می شد، باید به زمین تمرین برگردد و روز شنبه در دسترس باشد.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید