|

مصاحبه استیون جرارد قبل از بازی استون‌ویلا با منچستریونایتد هفته۲۲ لیگ‌برتر انگلیس

به گزارش فوتبال۷۲۴ دو تیم استون‌ویلا و منچستربونایتد در هفته ۲۲ لیگ برتر انگلیس فردا به مصاف هم خواهند رفت. استیون جرارد قبل از این بازی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد

استیون جرارد تایید کرده است که فیلیپه کوتینیو و لوکاس دیگن فردا در دسترس خواهند بود.

کوتینیو، 29 ساله، به طور قرضی از بارسلونا برای باقی مانده فصل با گزینه خرید 33 میلیون پوندی به استون ویلا پیوست ،درحالی که استون‌ویلا برای دیگن حدود ۲۵ میلیون پوند به اورتون پرداخت

جرارد اشاره کرده است که کوتینیو بازیکن برزیلی از آمادگی تمام برای بازی برخوردار نیست، در حالی که اگر بازیکن فرانسوی جایگزین مت تارگت در ترکیب اصلی دفاع چپ شود، دیگن از همان ابتدا آماده بازی خواهد بود.

جرارد پیش از حضور منچستریونایتد در ویلا پارک گفت:🔻

“کوتینیو برای بازی به صورت فیکس از ابتدا مناسب نیست زیرا تمرینات انفرادی زیادی را در بارسلونا انجام داده است و همچنین وضعیت کووید را داشت.
داشتن او فوق العاده است، این وظیفه من است که او را در آنجا مستقر کنم و دوباره از فوتبالش لذت ببرم.
“من مطمئن هستم که فوتبال زیادی در این پسر باقی مانده است، زیرا برای من، او استعداد فوق العاده ای است و ما خوش شانس هستیم که او را داریم. در زمان مناسب، تاکتیک و توانی او آزاد خواهد شد.”
کوتینیو و دیگن در دسترس هستند. فیلیپ سه روز است که بدون هیچ مشکلی تمرین کرده است. بدیهی است که ما باید وضوح بازی و آمادگی جسمانی او را افزایش دهیم.”
لوکاس کمی متفاوت است. او مدت زیادی در تمرینات گروهی شرکت داشته است و قبل از رسیدن به اورتون در دسترس بوده است.
“بنابراین، بله، هر دوی آنها برای انتخاب با گروه در دسترس هستند و هر دو در مکان خوبی هستند، اما بدیهی است که تصمیمات از پشت اطلاعاتی که ما از هر دو بازیکن در چند روز گذشته داشتیم خارج خواهد شد. “

استون ویلا در بازی فردا با یونایتد، جان مک گین محروم را در اختیار نخواهد داشت، در حالی که پس از مصدومیت این وینگر در تمرین، جادن فیلوژن بیداس را نیز در اختیار نخواهد داشت. اشلی یانگ، مرد سابق یونایتد پس از از دست دادن سه مسابقه آخر با انگشت شکسته، بازگشته است.

 

استیون جرارد افزود:🔻

“جیدن فیلوژن بیداس جوان چند روزی است که از مصدومیت خارج شده است..
“او تنها تغییر تیم است. لئون بیلی و مارولوس ناکامبا هنوز بیرون هستند. آنها در مراحل بازپروری خود به خوبی پیشرفت می کنند.”
تیم شنبه تقریباً شبیه روز دوشنبه خواهد بود. انور به اورتون رفت، بنابراین ما برای او آرزوی موفقیت داریم. واضح است که ما فیلیپ و لوکاس را به ترکیب اضافه می کنیم و آنها هر دو آماده هستند و در رقابت هستند.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید