| | |

مصاحبه اسپالتی قبل از بازی برگشت مقابل میلان : مرحله۱/۴نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۲/۲۳

به گزارش فوتبال۷۲۴ لوچیانو اسپالتی هنوز در مورد ترکیب تیم ناپولی خود مقابل میلان شک دارد، اما اعتقاد دارد ویکتور اوسیمن تعادل یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را تغییر می دهد. تمام چیزی که ما در این بازی به خطر می اندازیم برای دستیابی به شادی بی نهایت است.

این مسابقه روز سه شنبه در ورزشگاه دیگو آرماندو مارادونا ساعت 20:00 به وقت بریتانیا (۲۲:۳۰ به وقت ایران) آغاز می شود.

بازی اول با گل اسماعیل بناسر 1-0 به نفع روسونری به پایان رسید و به آنها برتری ناچیزی داد.

از آنجایی که قانون گل های خارج از خانه دیگر اعمال نمی شود، اگر ناپولی با اختلاف یک گل پیروز شود و تیم ها در مجموع هم تراز باشند، بازی به وقت اضافه و شاید حتی پنالتی ها می رود.

اسپالتی در کنفرانس مطبوعاتی خود در مورد تحلیل آنها گفت:

واضح است که پس از دو بار بازی در چند هفته گذشته، به جزئیات آنچه رخ داده است، می پردازید.ما این فصل را با یک تیم اصلاح‌شده و ایده‌ای جدید از فوتبال شروع کردیم، بنابراین اکنون در مورد تغییرات و آمادگی برای اتفاقاتی است که ممکن است در یک بازی رخ دهد، مانند ضد حملاتی که میلان میزند و به‌ویژه خطرناک است کار میکنیم. آنها همچنین از دروازه بان خود به عنوان یک مدافع برای جلو بردن تیم استفاده می کنند.من فقط در صورتی خوشحال خواهم شد که به دور بعد راه پیدا کنیم، در غیر این صورت هر عملکرد عالی یک تسلی خاطر ناچیز خواهد بود. ما باید همانطور که در بازی اول انجام دادیم، بازی کنیم،البته که با یک ضعف جزئی ظاهر شدیم، اما پشیمانی زیادی نداریم. به طور کلی، این عملکرد همان چیزی است که من انتظار دارم.”

این اولین باری است که ناپولی به دنبال نتیجه است، زیرا آنها از ابتدا در صدر جدول سری آ بوده اند و در صدر جدول لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفته اند، آیا این نگرش آنها را تغییر خواهد داد؟اسپالتی گفت

ما باید با کیفیت و شدت بازی کنیم، فضاها را ایجاد کنیم و فوراً آنها را بگیریم، توپ را پاس بدهیم تا فرصت ایجاد کنیم. ما تیمی هستیم که باید فوتبال بازی کنیم و واقعاً افراد زیادی نداریم که یک بازی را تغییر دهند، بیشتر به کار تیمی مربوط می شود.این روشی است که ما بازی می کنیم و به این معنی است که گهگاه فاصله هایی بین خطوط ایجاد می کنیم، اما این ریسکی است که باید انجام دهیم. ما به همه نیاز داریم که به عقب برگردند و آماده باشند تا این شکاف ها را بپوشانند، تراکم در اطراف توپ ایجاد کنند. میلان گزینه هایی دارد، خواه توپ بلند برای چرخاندن آن، بازی از پشت یا عقب زدن حریف ولی ما باید بتوانیم با همه اینها کنار بیاییم، نه فقط با یک عنصر.»

این تساوی می تواند به وقت اضافه و حتی پنالتی کشیده شود، بنابراین پارتنوپی و روسونری هر دو باید برای این احتمال نیز آماده شوند اسپالتی در این باره گفت :

ما سعی کردیم برای همه چیز آماده شویم. در این مرحله از فصل، چند بازیکن غایب هستند – برخی از آنها برای ما اتفاق افتاد، برخی که به ما تحمیل شدند – و باید به فکر جایگزینی بودیم. ما پنالتی‌ها را تمرین می‌کردیم، همانطور که فکر می‌کنم همه در این بازی‌ها حضور داشتند.از نظر من، بهترین قدم اول در یک گلزنی است، زیرا گاهی اوقات آخرین نفر در لیست به هیچ وجه نمی تواند آن را انجام دهد.”

این ناپولی در حال حاضر در حال نوشتن تاریخ است و اسپالتی آن را می داند او‌گفت:

نمی دانم، باید ببینیم. عصر یک بازی لیگ قهرمانان برای ستارگان است، زیرا ما در آن سطح بازی می کنیم. حضور در آنجا از قبل چیز مهمی است. ما می‌خواهیم در این رقابت‌ها ادامه دهیم، می‌خواهیم برنده شویم، بنابراین برای بردن بازی خواهیم کرد.خطر حذف در این مسابقه تقریبا مساوی است. تنها ریسک برای رسیدن به شادی بی‌نهایت است، زیرا ما هرگز به این سطح نرسیده‌ایم و اگر برنده شویم، از این هم فراتر می‌رویم.این اولین باری است که رافائل لیائو را در همان بازی با اوسیمن می بینیم زیرا این بازیکن نیجریه ای دیدارهای قبلی را از دست داد.آنها از جهاتی دو بازیکن نسبتا مشابه هستند، زیرا می توانند در فضاهای باز بروند و موقعیت ها را خودشان حل کنند. آنها هر دو قد بلند هستند و از نظر بدنی نیز قوی هستند. احتمالاً هر دو چیزهایی دارند که هنوز در هنگام ترکیب با هم تیمی های خود باید بهبود یابند. دیدن هر دوی آنها در عمل فوق العاده خواهد بود.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید