| | | |

مصاحبه اسپالتی قبل از بازی ناپولی و اسپارتاک مسکو در لیگ اروپا و آمار دو تیم

به گزارش فوتبال۷۲۴ اسپالتی در مصاحبه ای با اسکای اسپورت ایتالیا پیش از بازی ناپولی در برابر اسپارتاک مسکو اطلاعاتی را درباره تیم ارائه کرد.

ویکتور اوسیمن ستاره ناپولی امروز با موفقیت تحت عمل جراحی قرار گرفت و لوچیانو اسپالتی امیدوار است که او را برای بازی مقابل میلان در 19 دسامبر در اختیار داشته باشد.
اوسیمن پس از درگیری سر با مدافع اینتر در روز یکشنبه، دچار شکستگی‌های چندگانه صورت شد.

به گزارش لاگاتزتا دلو اسپورت، اوسیمن با موفقیت عمل کرد و انتظار می رود کمتر از یک ماه دیگر به میادین بازگردد.
حداقل، این همان چیزی است که لوچیانو اسپالتی، سرمربی ناپولی امیدوار است.

اسپالتی گفت:🔻

“امیدوارم او مقابل میلان بازگردد، پزشکان به من گفتند که عمل جراحی مانع از حضور او در سه یا چهار بازی نمی شود.”

ناپولی فردا در لیگ اروپا به مصاف اسپارتاک مسکو می‌رود و اسپالتی باید بدون اوسیمن، زامبو آنگویسا و لورنزو اینسینیه که به دلیل مشکلات زانو با این تیم تمرین نکرده‌اند، کنار بیاید.
اینسینیه به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو مقابل اسپارتاک مسکو به میدان نخواهد رفت.


اسپالتی گفت: 🔻

“همه با مصدومیت مشکل خواهند داشت.”اگر در حال حاضر چند بازیکن بیشتر داشتیم، خوب بود، اما نیمکت تیم کافی است. غولام برمی گردد، زانولی و مالکویت در حال بهبود هستند، این فقط یک وضعیت موقتی است.

اسپالتی در کنفرانس مطبوعاتی درباره بازی با اسپارتاک صحبت کرد.🔻

 

“فردا خیلی سخت خواهد بود. من با لیگ روسیه آشنا هستم و می دانم که چه بازی در انتظار ما است، اما ما قدرت و اعتقاد داریم که به آنجا برویم و فوتبال خود را بازی کنیم.”
ما یک تیم عالی با قدرت در عمق داریم، بنابراین می توانیم غیبت هایی که ممکن است داشته باشیم را جبران کنیم. ما برای پیروزی به روسیه می‌رویم و جایگاه خود را در دور بعد رزرو می‌کنیم.”

نتایج اخیر دو تیم ناپولی و اسپارتاک مسکو :

آتزوری پس از کسب اولین شکست خود در سری آ در روز یکشنبه به میادین بازگشت. شاگردان اسپالتی مقابل اینتر در سن سیرو با نتیجه 3-2 شکست خوردند.🔻

 

“بچه ها به خوبی به شکست ما در سن سیرو پاسخ دادند. همه آنها در تمرین دیروز واقعاً مشتاق به نظر می رسیدند. این بهترین پیامی است که می توانید به عنوان یک تیم بدهید.»
نکات مثبت زیادی از عملکرد ما در میلان وجود داشت، از جمله توانایی ما برای مقابله. ما شخصیت فوق العاده ای را تا انتها نشان دادیم.
ما تا اینجای این فصل خوب کار کرده ایم و می خواهیم در اروپا نیز به عملکرد خوب خود ادامه دهیم.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید