| |

مصاحبه اسپالتی قبل از بازی ناپولی و رنجرز در لیگ قهرمانان فصل

فوتبال۷۲۴ – لوچیانو اسپالتی گفت که آماده شدن برای سفر ناپولی به گلاسکو رنجرز در لیگ قهرمانان اروپا مانند “شب قبل از کریسمس” است و تیم او می داند که از فضای افسانه ای آیبروکس چه انتظاری دارد.

این بازی در ابتدا قرار بود دیروز عصر برگزار شود، اما به دلیل فشار بیش از حد پلیس به دلیل حوادث اطراف مراسم خاکسپاری ملکه، به امروز منتقل شد.

اسپالتی گفت

ما به همه ملت تسلیت می‌گوییم. ما 24 ساعت اضافی برای آماده سازی داریم و این یک تقویت واقعی برای چنین بازی است.به غیر از این، آماده بودن برای بازی در استادیومی با تاریخ و جو عالی است.
“روز اضافی به شما اجازه می دهد تا کمی قبل از ترکیب خود فکر کنید، در حالی که وقتی ما برنامه های خود را انجام می دهیم، اغلب چیزها در حال تغییر هستند. حداقل چند ساعت بیشتر وقت داشتیم.

اسپالتی درباره تیم رقیب گفت

“هواداران رنجرز، تاریخ آنها، شهرشان، همه چیز در آن 90 دقیقه به ورزشگاه ریخته می شود. شما باید بتوانید در آن فشار احساسی و حتی فیزیکی واکنش نشان دهید، زیرا همه آن عناصر با هم کار می کنند.من بازیکنانم را به اندازه کافی خوب می شناسم تا بگویم که آماده هستند تا در هر زمینه ای نشان دهند که چه کاری می توانند انجام دهند. آنها بسیار مطمئن تر و آرام تر به نظر می رسند.

اسپالتی درباره قرعه کشی گفت

زمانی که قرعه کشی این گروه انجام شد، خوشحال شدم، زیرا با لیورپول و آژاکس، بازی ها همه در عرصه های تاریخی برگزار می شود، این یک گروه عالی برای هواداران احساساتی فوتبال است.

همه بازی های بریتانیا در آخر هفته پس از مرگ ملکه الیزابت دوم لغو شدند، بنابراین رنجرز به خوبی استراحت می کند، در حالی که ناپولی روز شنبه برای شکست اسپزیا 1-0 بازی کرد.

رنجرز دو بازی اخیر خود را با نتیجه 4-0 به رقبای سرسخت سلتیک و آژاکس در لیگ قهرمانان اروپا واگذار کرده است.

اسپالتی درباره شکست‌های رنجرز گفت

بله، اما آنها در خارج از خانه تیم بسیار متفاوتی هستند، زیرا جو در ایبروکس به آنها روحیه واقعی می دهد. من مصاحبه ای را با برخی از بازیکنان سابق رنجرز خواندم که همگی می گفتند در فضایی مانند ایبروکس نمی توان امتیاز گرفت.
ما قبلاً در چنین مکان‌هایی بازی کرده‌ایم، می‌دانیم که نمی‌توانیم آنها را در سطح احساسی در استادیوم خودشان شکست دهیم، بنابراین باید کار متفاوتی انجام دهیم، توپ را حفظ کنیم و بگوییم، حالا کاری را که من می‌خواهم انجام می‌دهیم. توپ را به عقب برگردانیم و ببینید که آیا آنها به اندازه کافی برای بازی در این نوع فوتبال خوب هستند یا خیر.”

با مصدومیت ویکتور اوسیمن و ابتلای هیروینگ لوزانو از علائم آنفولانزا، انتظار می‌رود که جیووانی سیمئونه به جای جیاکومو راسپادوری از ابتدا شروع کند.

اسپالتی در این باره گفت

راسپادوری بیش از برخی از هافبک های من مقابل اسپتیا دوید، اما فردا مسابقه متفاوتی خواهد بود و سیمئونه در حمله بهتر است. او این اشتیاق را دارد که هر چیزی را که در ذهن دارد انجام دهد.»

اسپالتی توصیف جالبی از آماده شدن برای دیدار لیگ قهرمانان در گلاسکو ارائه کرد.

“مثل شب قبل از کریسمس است، ما هدایای خود را باز می کنیم، زیرا واقعا خوشحالم که اینجا هستم. خواهیم دید که چه نوع هدایایی دریافت می کنم. اگر بچه‌ها خوب رفتار کنند، هدایای خوبی می‌گیرند و این رقابتی است که شما را خوشحال می‌کند.»

هواداران ناپولی به دلیل نگرانی های امنیتی اضافی از انجام این سفر منع شده اند، بنابراین بلیط ها باید مسترد می شد.

اسپالتی در این باره گفت

این واقعاً کار ما را سخت می کند، ما آنها را خواهیم دید که به تلویزیون خود چسبیده اند و سعی می کنند از داخل آن بالا بروند. ما همچنان محبت و قدرت آنها را احساس خواهیم کرد

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید