| | |

مصاحبه اسپالتی قبل از بازی ناپولی و لیورپول در لیگ قهرمانان ۲۰۲۲/۲۳ دور رفت

فوتبال۷۲۴ – لوچیانو اسپالتی، سرمربی ناپولی می‌گوید فردا درباره ویکتور اوسمین تصمیم می‌گیرد و پیش‌بینی می‌کند که لیورپول تلاش می‌کند تا سر پارتنوپی‌ها را زیر آب نگه دارد.

ناپولی مسابقات اروپایی خود را از فردا در ورزشگاه مارادونا آغاز می کند.

اسپالتی امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی در کاستل ولتورنو پیش نمایش بازی را انجام داد و در آنجا با یک بند برای نگه داشتن بازوی راستش وارد شد.

اسپالتی گفت 🔻

🎙روز یکشنبه در حالی که برای سیریگو و دمی به اینجا می آمدم تصادف کردم. من دیروز در میلان دچار شکستگی از استخوان ترقوه شدم و تحت عمل جراحی قرار گرفتم.
«امشب با یکی از دوستانم موفق شدم به ناپل برگردم. من تمرین دیروز را از دست دادم اما اکنون همه چیز خوب است، من کاپیتانم را اینجا دارم تا از من حمایت کند.”
من از مستقل ورتورنو که این خبر را فاش کرد، تشکر می‌کنم، افرادی هستند که برای این کار زندگی می‌کنند وگرنه جایی در رسانه‌ها ندارند. الان مدتی است، حداقل برای یک ماه، من را با این بند می‌بینی.»

اوسیمن در چند روز اخیر با بقیه تیم تمرین کرده است و به دلیل مشکل عضلانی برای بازی فردا در هاله ای از ابهام قرار دارد در حالی که هیروینگ لوزانو آماده بازی است.

اسپالتی گفت:🔻

🎙 “لوزانو برای انتخاب در دسترس است، او امروز جلسه کامل را با توجه به اوسیمن انجام داد و دیروز کمی درد داشت، بنابراین دیروز تمرین نکرد و امروز جداگانه تمرین کرد.او فردا با این گروه تمرین خواهد کرد به شرط اینکه احساس بهتری نسبت به امروز داشته باشد. فردا اگر دلش می‌خواهد تلاش می‌کند و شوت میزند، سعی می‌کند کمی بیشتر با توپ کار کند و اگر احساس مثبتی نسبت به آن داشته باشد، مثل امروز صبح، برای انتخاب در دسترس خواهد بود.»

ناپولی روز دوشنبه اعلام کرد که اوسیمن تا حدی با این گروه تمرین کرده است در حالی که مهاجم نیجریه امروز صبح در 15 دقیقه ابتدایی تمرین باز برای رسانه ها در زمین حضور نداشت.

اسپالتی از شانس ناپولی برای ارائه بازی مناسب به قرمزها چه می گوید🔻

🎙لیگ قهرمانان مانند یک پارک موضوعی است، گفتارهای مختلفی در رختکن وجود دارد، برخی از بازیکنان آهنگ های متفاوتی برای این رقابت دارند، هیجان وجود دارد و شما می توانید صداهای مختلفی را از رختکن بشنوید. این یک پاداش برای فصل فوق العاده ای است که فصل گذشته داشتیم.»
زمانی که فکر می کنید کار خود را به خوبی انجام داده اید و تک تک وظایف را به درستی انجام داده اید، این بازیکنان [لیورپول] می توانند برای شما مشکل ایجاد کنند، بنابراین باید 100% مسیولیتها را روشن کنید. شما باید بتوانید هر اتفاقی را پیش بینی کنید.
این بازیکنان [ناپولی] نشان می‌دهند که تیمی هستند که باعث می‌شوند ورزشگاه مارادونا یک بار دیگر عاشق شوند، زیرا آنها خوب تمرین می‌کنند، آنها به فوتبال، برای این رنگ‌ها و به طور کلی برای هم تیمی‌های خود علاقه دارند. من متقاعد هستم که فردا عملکرد خوبی خواهیم داشت، مشابه آنچه در بازی گذشته خود مقابل لاتزیو نشان دادیم.

آیا به تساوی مقابل لیورپول رضایت می دهید؟🔻

🎙اگر بخواهیم این کار را انجام دهیم، چیزی که در بازی گذشته نشان دادیم محدود می شود. همانطور که می دانیم لاتزیو بازیکنان برتر زیادی دارد، ما به رم رفتیم و سعی کردیم در آن بازی پیروز شویم، حتی می دانیم که مکان آسانی نیست که بتوان نتیجه گرفت.
ما پس از مدتی به لیگ قهرمانان بازگشته ایم و با یکی از نمادین ترین تیم های این رقابت ها روبرو هستیم، اما می خواهیم عملکردی در حد استاندارد داشته باشیم، نمی خواهیم برای دریافت تمجید و تمجید به زمین بازی برویم. ، ما می خواهیم برای بردن بازی تلاش کنیم و این سیگنالی است که سعی خواهیم کرد ارسال کنیم. مثل اینکه بعد از زدن گل دوم مقابل لاتزیو، دو جانشین هجومی ساختم که سعی کردم گل سوم را بزنم تا از برتری محافظت کنم.
وقتی مقابل لیورپول بازی می‌کنید، باید استانداردها را رعایت کنید، آن‌ها فوتبال کاملی بازی می‌کنند. آنها به سرعت توپ را بین مدافعان میانی و دفاع کناری جابه جا می کنند، من تاریخ لاتزیو-ناپولی و اورتون-لیورپول را مقایسه میکنم.

در مسابقه ما، 30 پرتاب انجام شد، آنها دو برابر این مقدار را داشتند، زیرا آنها باز بازی می کنند و سعی می کنند زمین را کشیده و همه اینها را به حداکثر برسانند. آن ها سعی می کنند با لوئیز دیاز و مو صلاح به مصاف مدافعان بروند و این نشان دهنده رویکرد لیورپول به بازی است. سعی می کنند تو را خفه کنند، نمی گذارند نفس بکشی.آنها دائماً سعی می کنند سر شما را زیر آب نگه دارند. اگر سعی کنید آنها را در بالای زمین تحت فشار بگذارید، توپ را از بالای زمین بازی می‌کنند، اگر سعی می‌کنند عقب بنشینند، آن موقع است که آن را به سمت بالا جابه‌جا کنید، توپ را به خط کناری میبرند و آن را به عقب برمیگردانند. آنها یک اعتقاد دارند، آنها به خوبی می دانند که چه تیم بزرگی هستند.

اسپالتی فردا شب انتظار فشار زیادی از سوی تماشاگران مارادونا دارد.
او گفت:🔻

🎙 “فردا شب، وقتی سرود لیگ قهرمانان اروپا به پایان می رسد، آنها می توانند تا آنجا که آنفیلد می گویند “قهرمانان” جمعیت را بشنوند زیرا تماشاگران مارادونا شور و اشتیاق خود را برای این تیم و این شهر نشان می دهند. گفت.عشقی که آنها به این تیم فوتبال دارند. وقتی از خیابان عبور می کنیم، غیرممکن است که از این پیام، این احساس عشقی که هواداران و شهروندان دارند، نگیریم. این تقریباً به رگهای شما تزریق می شود.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید