| |

مصاحبه الگری پس از شکست سنگین مقابل چلسی در لیگ قهرمانان

به گزارش فوتبال۷۲۴ مکس آلگری اصرار دارد که یوونتوس در نیمه اول بازی 4-0 مقابل چلسی خوب عمل کرد، بنابراین باید روی نکات مثبت پس از رسیدن به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان تمرکز کرد.

“ما محدودیت هایی داریم، نمی توان آن را انکار کرد.”

بیانکونری ها قبلاً به مرحله یک هشتم نهایی راه یافته بودند و این یک تقابل برای مقام اول بود، اما پس از پیروزی 1-0 در تورین از طریق ضربه فدریکو کیزا، آنها به سادگی در استمفورد بریج تکه تکه شدند.

دارندگان فعلی لیگ قهرمانان اروپا با گل های تروور چالوبا، ریس جیمز، کالوم هادسون اودوی و تیمو ورنر شکست خوردند.
فقط آلوارو موراتا واقعاً تهدید جدید ایجاد کرد، چیپ او با دفع تیاگو سیلوا از خط دروازه رد شد و وستون مک‌کنی یک سیو واقعی را انجام داد.

این یک تحقیر برای یوونتوس بود، که پس از شکست 4-0 سری آ مقابل رم در فوریه 2004، با چهار گل واضح در تمامی رقابت ها شکست نخورده بود و بدترین شکست تاریخ خود در لیگ قهرمانان را متحمل شد.

آلگری به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:🔻

پس از استراحت، آنها به پرس خود ادامه دادند، در حالی که ما روی گل دوم و سوم کمی ضعیف بودیم.
ما اجازه چند کرنر دادیم، جایی که آنها از نظر بدنی قوی هستند. ما چند موقعیت داشتیم که می توانستیم بهتر عمل کنیم. دریافت 4 گل ناامید کننده است، اما هدف محقق شد و اکنون باید به بازی شنبه با آتالانتا فکر کنیم.
لحظاتی وجود داشت که با تلاش برای زدن پاس های عمودی خیلی سریع به جای حفظ توپ، توپ را خیلی راحت از دست می دادیم. ما اغلب این کار را انجام می‌دهیم و باید روی آن کار کنیم، زیرا شما نمی‌توانید این کار را در برابر قهرمان اروپا انجام دهید.
تیم در نیمه اول به هیچ وجه بد نبود. بعد از استراحت بعد از اشتباهات گل دوم و سوم اعتماد به نفسمان را از دست دادیم.

روملو لوکاکو امروز عصر با مشکل مچ پا روی نیمکت بود، بنابراین چلسی از کریستین پولیشیچ به عنوان 9 کاذب در حمله سه نفره استفاده کرد. آیا حضور لوکاکو در بازی رفت دفاع یوونتوس را آسان‌تر کرد؟🔻

 

این به این معنا نیست که این کار را آسان‌تر کرده است، به این دلیل است که آنها رویکرد تاکتیکی کاملاً متفاوتی داشتند. ما در تورین 90 دقیقه بیشتر روی دفاع خود متمرکز بودیم، در حالی که در اینجا ترجیح دادیم بعد از 45 دقیقه بازی را ترک کنیم.»
در هر صورت، ما با دو بازی باقی مانده به مرحله بعدی راه یافتیم و اکنون می توانیم روی بازی بعدی تمرکز کنیم. امروز به بچه ها بابت رسیدن به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان تبریک گفتم.
اینطور نیست که بعد از شکست لاتزیو به بهترین تیم اروپا تبدیل شده باشیم. ما محدودیت هایی داریم، نمی توان آن را انکار کرد و برای بهبود آنها روی آنها کار خواهیم کرد.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید